Hei, olisiko kellään tarvetta au pairille? Olen 19-vuotias tyttö Lapista, olen reipas, joustava ja oma-aloitteinen. Etsiskelen perhettä, voisin aloittaa jo tammi/ helmikuussa, tai ihan miten vain perheellä on tarvetta. Toivomuksena olisi, että perhe olisi kaksikielinen ja toinen vanhemmista puhuisi edes suomea. Minulla olisi mahdollisuus olla 6- 12 kk.
Olen valmistunut lähihoitajaksi. Olen hoitajana Mannerheimin lastensuojeluliitolla ja olen heidän kauttaan hoitanut kaiken ikäisiä lapsia yli neljän vuoden ajan. Olen myös hoitanut sitä aiemmin tuttavien lapsia.
Minulla on ajokortti. En polta tupakkaa.
Viestiä voi laittaa osoitteeseen saldsuuu@luukku.com tai voit jättää sähköpostiosoitteesi niin voin ottaa yhteyttä :)
perhettä etsiskelen
sallakatariina
4
121
Vastaukset
- amrn
Moikka, sun sähköpostiosoite ei toimi :/ siihen ei pysty lähettää viestiä..? Oisko sulla toista spostia?
- sallakatariina
Aijoo, siihen oli tullu yks uu liikaa, eli se on saldsuu@luukku.com :)
Hei, katso tällä palstalla oleva uudehko ilmoituksemme au pairista Kööpenhaminaan. Jos kiinnostaa, laita spostia.
- KariW
Hei,
Etsimme au pairia Kreikkaan jo maaliskuussa.
kari.wahlstrom@hotmail.fi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467645
- 334223
- 573715
- 503200
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652581- 562427
- 512388
- 402339
- 162286