Miksette saanut pillua viikonloppuna? Selityksiä ja vähän äkkiä sittenkin
Alkakaas selittää heti
14
85
Vastaukset
- miesyksin32
En käynyt missään baarissa joten pillua en saanut
- munattomia
Onkohan palstan miehillä edes munaa. Eivät pääse panemaan ikinä.
- Jackal_5on
No koska olen sinkku, enkä harrasta irtosuhteita, kun seksi ei ole minulle mitenkään itseisarvoinen asia. Kunhan joskus tulevaisuudessa löydän taas jonkun, jonka kanssa kemiat natsaa ja molemmat tahdomme yhdessä olla, niin se seksi kyllä tulee siihen yhtälöön omasta edestään ilman mitään sukupuolielinten perässä juoksemista.
- ätminki
En saanut koska en osaa iskeä naisia.
En saanut, koska naiset on niin tyhmiä.
- PikkuLikka
Moneltako kysyit?
- PikkuLikka
PikkuLikka kirjoitti:
Moneltako kysyit?
Ah.. Nimimerkkivaras sai taas..
En ymmärrä mitä kiksejä saat siitä, että kirjoittelet minun puolesta? PikkuLikka kirjoitti:
Ah.. Nimimerkkivaras sai taas..
En ymmärrä mitä kiksejä saat siitä, että kirjoittelet minun puolesta?Käytätte tuota nimimerkkiä aika 50-50, joten paha sanoa, kummalle se oikeasti kuuluu.
- PikkuLikka
HC-ätmel kirjoitti:
Käytätte tuota nimimerkkiä aika 50-50, joten paha sanoa, kummalle se oikeasti kuuluu.
Ei lukemat ole 50-50, sikäli kun olen kartalla. Sanoisin ennemminkin 90-10, minun hyväkseni, mutta en tietenkään pysty seuraamaan kaikkea.. Nimimerkkivaras kirjoittelee sinulle aina näitä lyhyitä typeriä kysymyksiä, minulla taasen ei ole tapana kysellä typeriä ja vastaan yleensä pidemmän kaavan mukaan.
PikkuLikka kirjoitti:
Ei lukemat ole 50-50, sikäli kun olen kartalla. Sanoisin ennemminkin 90-10, minun hyväkseni, mutta en tietenkään pysty seuraamaan kaikkea.. Nimimerkkivaras kirjoittelee sinulle aina näitä lyhyitä typeriä kysymyksiä, minulla taasen ei ole tapana kysellä typeriä ja vastaan yleensä pidemmän kaavan mukaan.
Voisitte vaikka sopia niin, että tuo käyttää nimimerkkiä PikkuLikka ja sinä taas nimimerkkiä RupinenKääpiö.
HC-ätmel kirjoitti:
Voisitte vaikka sopia niin, että tuo käyttää nimimerkkiä PikkuLikka ja sinä taas nimimerkkiä RupinenKääpiö.
En tiedä kumpaa tarkoitit, mutta minä olen nimimerkin alkuperäinen haltija. Kenellekään ei pitäisi ehdottaa noin rumaa nimimerkkiä. :(
- Tässä_syy
Mitä sitä kiertelemään ja kaartelemaan, se nyt vaan ei käy, niin se ei käy.
- eipilluakiitos
Koska olen heteronainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144