Luteita Hlemmus Square hostellissa

Islanninluteet

Matkustin Islannissa marraskuussa ja olipa järkyttävä kokemus Hlemmus Squaren hostellista ja henkilökunnasta. Olisi pitänyt lukea booking.com arvostelut ennen varausta, sieltä nimittäin löytyi matskua luteista muilta suomalaisilta.

Sain ympäri kehoa elämäni ensimmäistä kertaa hurjat luteen puremat. En pystynyt menemään minnekään uimaan tai kylpylään ja kutina oli paha.
Henkilökunta kyseli onko mulla joku allerginen reaktio pesuaineille, vaihtoi lakanat ja vakuutti ettei heillä ole koskaan ollut vastaavaa ongelmaa.
Sain pari aamupalaa ilmaiseksi. Sitten huone evakuoitiin, kaikki eri paikkaan. Henkilökunta valehteli ihan 6-0 koko ajan. He alkoivat jopa levittää juttua että minä olin tuonut luteita. Joopa joo.

Valitin myös epäsiisteydestä vessoissa ja keittiössä, pyysin vessapaperia ja keittiöpyyhkeitä, imuroin itse huoneessa kun sitä ei oltu siivottu koskaan kunnolla. Sitten blondin naisen pinna kärähti, kun pyysin saada rahat takaisin muuttaakseni toiseen hostelliin. Hän uhkasi poliisilla ja että toimittaa minut psyykkisten ongelmieni takia sairaalahoitoon. Sain lopulta rahat takaisin, lähtö oli nöyryyttävä. Hän seisoi vieressäni huutaen että pakkaahan nopeammin ja häivy täältä.

Tein nyt kuluttajavalituksen Islantiin ja ilmoitin luteista paikallisille terveysviranomaisille. Tuo paikka on hyvä sijainniltaan, mutta ehkä kannattaa silti harkita onko järkevää ottaa riski. Paikka on likainen, henkilökunta ei välitä. Haluavat tehdä vain rahaa ja jos valittaa, Islannissa siitä ei tykätä, he ovat mielestään täydellisiä.

0

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
        Ikävä
        40
        6983
      2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
        Ikävä
        32
        3938
      3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
        Ikävä
        45
        3330
      4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
        Ikävä
        40
        2939
      5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
        Ikävä
        17
        2716
      6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
        Ikävä
        37
        2238
      7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
        Ikävä
        16
        2196
      8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
        Ikävä
        41
        2143
      9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
        Suomalaiset julkkikset
        48
        2077
      10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
        Ikävä
        40
        2038
      Aihe