Katseletko muita suihkussa tai pukuhuoneessa?

tirkisteletkö

Kun olet vaikkapa kuntosalin tai uimahallin pukuhuoneessa / suihkussa niin katseletko miesten peniksiä tai vastaavasti jos olet nainen niin katseletko toisten naisten rintoja? Vertailetko niitä omiisi? Vilkuiletko kaikkia, satunnaisia vai jotain tietynlaisia ihmisiä?

15

1441

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kilttiatm

En käy salilla koskaan suihkussa vaan tulen kotiin suihkuun.

• mikropeli

Kyllä mä vilkaisen millainen värkki siellä alapäässä on. Aika randomisti katson ja sitten häpeän omaani.

• bodybuildingg

En katso muiden peniksiä mutta jos toisella miehellä on lihaksikas timmi kroppa niin sitä vilkaisen samalla tapaa kuin jotain hienoa autoa eli haluaisi että itselläkin olisi sellainen.

• Naisasialooseri1

No uimahallin suihkussa pistin kyllä merkille, että ATM kaverillani, joka siis on myös sailla treenaillut ja viime talvena dietannutkin, on tätä nykyä aika timmit ja lihaksikkaat pakarat.

• Qruisailija

En katsele miesten vehkeitä suihkussa, ainoastaan ohimennen saatan vilkaista. Oon 100%:n hetero ja miesten elimet ei hirveesti kiinnosta. Pyrin suihkussa käydessä hoitamaan mahdollisimman nopeasti peseytymisen, miesvartalo ei minua mitenkään kiihota, toisin kuin naisvartalo. Minulle olisi liikaa sekin, jos joutuisin nussimaan naista jonkun vieraan miehen kanssa. Toisen miehen läsnäolo olisi todellinen turnoff mulle.

• Naiset eivät pelkästään katsele vaan myös koskettelevat toisiaan suihkussa. Nyppivät toisistaan täitä kuin apinat.

• atännä

Eiku me hivellään ja hierotaan toistemme rintoja. Ja pestään selät ja pakarat.

• 20plus6

En katsele koska ei yksinkertaisesti kiinnosta. ExPUA:n mielestä tämä on varmaan sitä homofobiaa. Ja homofobisilla miehillähän on tavallista enemmän homoseksuaalisia taipumuksia. Eli kaapissa oleva homouteni sitten varmaan tulevaisuudessa herää täyteen kukoistukseensa? Näinkö?

• Katsonkumpaakin

Minä katson sekä vaatteet päällä että ilman kumpaakin sukupuolta. Ei siinä ole mitään seksuaalista, kunhan katson että ai tuon näköinen. Siinä on vaan se ongelma, kun itseä katsotaan hissikatseella niin sen huomaa heti.

• EX----PUA

Katselen miehiä.

• tottakai_katselen

Katselen joskus ja huomaan itsetuntoni nousevan. Ymmärrän, miksi miehet kehuvat vartaloani. Olen jo 40 , mutta paljon näkee 20 ikäisissä aika pulskia ja muodottomia vartaloita ja tuuheita, takkuisia puskia jalkojen välissä. Oman ikäisillä on useimmilla roikkuvat rinnat ja latteat pyllyt. Liika rusketus ei sovi 40 ikäiselle, se rypistää. Uimahalleissa ja kylpylöissä näkee myös todella lihavia noin 30 v. naisia lapsineen. He eivät yleensä riisuudu edes saunaan, eivät kehtaa. itselläkin on lapsia, mutta raskaudet tai synnytykset, imetykset eivät ole noin radikaalisti vartaloa muuttaneet, eivät itse asiassa juuri lainkaan. Kaikkein kauneimmat vartalot ovat 15-18 vuotiailla tytöillä. Sen ikäiset eivät muuten yleensä sheivaa, vaikka sellainen käsitys tuntuu useilla olevan.

En tunne mitään vetoa naisvartaloihin, mutta olen aina ollut ihmisvartalosta kiinnostunut. Miesten saunassa olisi luonnollisesti vielä kiinnostavampaa ;)

• salaisia_havaintoja

Katselen. En ole enää kateellinen muutamalle ennen ihailemalleni isorintaiselle naiselle. Ilman vaatteita heidän rintansa roikkuvat jo pahasti, vaikka ikää ei ole vielä kolmeakymmentä. Lisäksi isorintaisilla on usein huono, neliömäinen pylly. Isorintaiset siis näyttävät minun silmääni rumemmilta kuin vaatteet päällä. Sekä ikäistään vanhemmilta.
      Muutama nainen on ollut yllätys. Vaatteet päällä ihan perusnättejä, huomaamattomia, kasvoiltaan usein meikkaamattomia. Mutta alasti, vau! Yksi 30v. ja yksi 45v. nainen ovat aivan todella upeavartaloisia. Kapea vyötärö, upea, muodokas pystypeppu ja seksikkäät (pienet keskikokoiset) pystyrinnat. Ja vaatteet päällä ihan harmaita hiirulaisia! Voin kuvitella mitä joku mies sanoo, kun joskus heidät riisuu.

• miehinenmies

Jos nainen olisi viereisessä suihkussa niin kyllä katsoisin. Olen mies. Naiset ovat vaan aina eri huoneissa suihkussa. Tuliko aloittajalle selväksi .

• Olen tehnyt sellaisen huomion, että jotkut naiset ainakin tuntuvat kovasti haluavan esitellä itseään kelteisillään pukuhuoneessa, vaikka muita ei erityisemmin kiinnostaisi katsella.

• salikäytöstä

Naiset esittelee salilla stringejään ja muita alusvaatteitaan, aina pitää olla yks yhteen pari. En ikinä kehtaisi laittaa salille kulahtaneita alusvaatteita tämän takia tai eri värisiä stringejä kuin rintsikat. Miehen kanssa paljon helpommin. Vaikka mummokalsareissa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4943
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      669
      4155
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2301
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1868
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1451
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      88
      1146
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94