Mitkäs olis hyviä Stevien levyjä, joissa olis paljon tunnetuimpia kappaleita?
Stevie Wonder
6
1097
Vastaukset
- The_Outsider
Siltä tosin puuttuu Higher Ground joka on loistava biisi.
- 123
kokeile: Song Review. A Greatest Hits Collection 1996
- guapo-57
Tietenkin live-äänitys,mitä pitempi sen parempi.Sen tietää jokainen hyvässä konsertissa ollut.Kuunelkaa hyvillä kuulokkeilla.
- noussu
Itse suosittelen Innervisions (1973), suorastaan kuolemattomia kappaleita kuten Living for the City, Higher Ground, Too High, Visions ja Jesus Children of America. Wonderia ja ylipäätään musiikkia parhaimmillaan.
- Näillä-lähteepi
``Who shoot out the lights``- unelmakiertueen biisit: 1. We are the world. 2. Part-time lover. 3. I just called to say I love you. 4. We are the world ( reprise extended version`)
- odessey
At the Close of a Century v.1999 4cd sisältää kai kaikki isoimmat hitit ja ison läjän vähemmän tunnettuja huippubiisejä. Itse lainasin tän kokoelman kirjaston musiikkiosastolta ja tallensin tiedostoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391