Kuulemma vokin lähestöllä liikkumisesta voi saada merkinnän rikosrekisteriin. Miten voisi varmistaa parhaiten, että kätköpaikka ei ole lähelläkään vastaanottokeskusta?
Kätkeminen vokkien läheisyyteen?
8
876
Vastaukset
- ihanlaillista
Sisäpiiritietoa, mutta: http://lmgtfy.com/?q=vastaanottokeskukset
- täpinäkätköille
Haluaisin aloittaa tämän piristävien.. hmm siis piristävien maastokätköjen etsiskelyn maastoista, minulla ei siis ole poliisin koulutusta, mutta halu harrastaa luonnon helmassa vauhdikasta vapaa-aikaa aitoja aarteita etsien, ja ihan hauskanpitomielessä iltaisinkin nauttia harrastuksen antimista ihan aamutunneille asti. Onko vihjeitä harrastuksen parissa pyöriviltä mistä aloittaa.
- Kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
No :) Itsekin olen aloittelija mutta tykkäsin aloittaa ihan lähialueen perus kätköistä.
- Julkisella_paikalla
liikkumisesta ei todellakaan saa merkintää rikosrekisteriin.
Jos tirkistelet keskuksen ikkunoista sisälle, niin silloin alkaa jotkin rikosmerkit täyttymään. - fbfgvvwwwww
Kuka tuollaista on väittänyt? VOKeista ei ole olemassa minkäänlaista erillistä lainsäädäntöä. Suomessa on paikkoja jossa ei hiippailla kuten satamat, lentokentät yms. mutta ne rajataan aidoilla ja kieltotauluilla.
- jokurotisentään
Rikosrekisteriä tuskin tulee, mutta en laittaisi kätköä lähellekään vastaanottokeskusta jo siksi, että sellainen geokätkö altistaisi naispuoliset kätköilijät raiskaukselle ja aiheuttaisi miehillekin väkivallan vaaran. Joku järki kätköjen sijoitteluunkin sentään.
- veropakolainen
Sitäpaitsi geokätköily on rasismia.
- Eipä_ole
Minäkin olen piilottanut monta mustaa ja ruskeaa purkkia mm. kivien alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2987347Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne715610Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463397Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1433339Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831756Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311620- 421354
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan611319- 221291
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja121134