Kuulemma vokin lähestöllä liikkumisesta voi saada merkinnän rikosrekisteriin. Miten voisi varmistaa parhaiten, että kätköpaikka ei ole lähelläkään vastaanottokeskusta?
Kätkeminen vokkien läheisyyteen?
8
876
Vastaukset
- ihanlaillista
Sisäpiiritietoa, mutta: http://lmgtfy.com/?q=vastaanottokeskukset
- täpinäkätköille
Haluaisin aloittaa tämän piristävien.. hmm siis piristävien maastokätköjen etsiskelyn maastoista, minulla ei siis ole poliisin koulutusta, mutta halu harrastaa luonnon helmassa vauhdikasta vapaa-aikaa aitoja aarteita etsien, ja ihan hauskanpitomielessä iltaisinkin nauttia harrastuksen antimista ihan aamutunneille asti. Onko vihjeitä harrastuksen parissa pyöriviltä mistä aloittaa.
- Kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
No :) Itsekin olen aloittelija mutta tykkäsin aloittaa ihan lähialueen perus kätköistä.
- Julkisella_paikalla
liikkumisesta ei todellakaan saa merkintää rikosrekisteriin.
Jos tirkistelet keskuksen ikkunoista sisälle, niin silloin alkaa jotkin rikosmerkit täyttymään. - fbfgvvwwwww
Kuka tuollaista on väittänyt? VOKeista ei ole olemassa minkäänlaista erillistä lainsäädäntöä. Suomessa on paikkoja jossa ei hiippailla kuten satamat, lentokentät yms. mutta ne rajataan aidoilla ja kieltotauluilla.
- jokurotisentään
Rikosrekisteriä tuskin tulee, mutta en laittaisi kätköä lähellekään vastaanottokeskusta jo siksi, että sellainen geokätkö altistaisi naispuoliset kätköilijät raiskaukselle ja aiheuttaisi miehillekin väkivallan vaaran. Joku järki kätköjen sijoitteluunkin sentään.
- veropakolainen
Sitäpaitsi geokätköily on rasismia.
- Eipä_ole
Minäkin olen piilottanut monta mustaa ja ruskeaa purkkia mm. kivien alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2987347Jos yhdistät nimikirjaimet