Luotettava hajuvesinettikauppa?

kps9

Voisitteko suositella luotettavia hajuvesinettikauppoja? Täällä on niistä keskusteltu ennenkin mutta osin on jo aika vanhaa tietoa. Onko kokemuksia esim. mylook.fi:stä?

20

10492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siisiisi

En tilaisi mylookista, vanhoja tuotteita, mitä he saavat tukkureilta halvalla, vaikea palauttaa ja rahojen takaisin saannissa menee ikuisuus. hajuvesi.fi:stä on vain hyvää kokemusta.

• hanelli
    • guccikäy

Kannattaa tilata äskettäin markkinoille tulleita tuoksuja, jolloin ne eivät voi olla vanhoja. Itse olen tilannut mylookista monta kertaa, eikä mitään valittamista.

• hajuahajua
      • Pauliina1973

Suomalaiselta tuoksujen luojalta ja tekijältä parfymööri Max Perttulalta olen tilannut ja on toiminut hyvin, kun vielä ennakkomaksoin sain postikuluitta paketin. Ihania ja erilaisia kuin ulkomaiset!
        https://www.maxjoacimcosmetics.com/verkkokauppa

• Anonyymi
        Pauliina1973 kirjoitti:

Suomalaiselta tuoksujen luojalta ja tekijältä parfymööri Max Perttulalta olen tilannut ja on toiminut hyvin, kun vielä ennakkomaksoin sain postikuluitta paketin. Ihania ja erilaisia kuin ulkomaiset!
        https://www.maxjoacimcosmetics.com/verkkokauppa

Samoja kokemuksia Max Perttulan tuoksuista, on uniikkeja verrattuna tusinamerkkeihin maailmalta! Mahtava kun tämmöinen huipputekijä on kotimaassamme!

• ettäsilleen

Perfume.fi on huijannut monia. Firman nettisivuja ei ole enää netissä eikä myöskään facebook sivua :(

• ihmeittenaika

Miksi tilaisit verkkokaupasta? Itse ostan tuoksut oikeasta kaupasta, jossa saan kokeilla eri tuoksuja. Ostaminen oikeasta kaupasta on turvallista ja helppoa. Koko homma on valmis kerralla, saat tavaran samalla mukaasi ja maksaminen on yksinkertaista.

Miksi ihmiset tekevät ostoksensa mahdollisimman hankalasti verkosta?

• Riles

Kunpa löytyisinkin oikeasta kaupasta, ainakin minun hajuveteni (Boucheron) on valitettavasti sellaista, että sitä ei saa mistään muualta enää kuin netistä, ei edes ulkomailta. Pitäisi tilata piakkoin , mutta en oikein tiedä mikä olisi luotettava taho. S

• äänestän_kukkarollani

Hinta ratkaisee. Miksi maksaa 88 € pienestä 60 ml tuoksua kun samalla rahalla saa 100 ml tilaamalla.

• Riles

Juuri tilanneena voin lämpimästi suositella hajuvesi.fi -verkkokauppaa, sieltä löytyi etsimäni luottomerkkikin. Luotettava toimittaja ja nopea palvelu, tilasin 19.12. myöhään illalla, paketti minulla 22.12.

• saiturin_versio

Hajuvesi.fi myy jotain omituista halvalla hankittua outlet/sekunda-kamaa, joka ei ole samaa kuin tavaratalosta ostettu premium tuote.

Tilasin Sebastian -hiusgeeliä hajuvesi.fi nettikaupasta, ja siitä tosiaankin näkee että on köyhän miehen tai saiturin versio, jota ei kehtaa esim. kavereille esitellä. Geeli oli pakattu löysään muovipulloon, jonka ympärillä on tarra ja tarrassa kaikki logot ja tekstit espanjaksi. Sebastian Liquid Steel tekstin alapuolella lukee espanjaksi gel de estilizado para el cabello - concentrado. Selvästi tarkoitettu myyntiin ainoastaan Espanjassa.

Jatkossa ostan hiusgeelit kampaajalta tai stockalta.

• ei_lahjaksi

Tuollaisia halpaversioita ei myös pysty lahjaksi antamaan. Jos suunnittelee antavansa lahjaksi kosmetiikkatuotteen, se kannattaa ostaa kivijalkamyymälästä eikä tilaa tuollaisesta halpanettikaupasta sekundaversiota.

• kikiiki2

shopping4net on ollu todella hyvä, paketti tulee muutamassa päivässä.

• nida.83
    • 0-0-

Tilasin mylook sivustolta hajuveden sain sitten paketin, no johan yllätti yli 6 vuotta vanha siis ihan oikeesti kuinka kehtaavat edes myydä. Täysin pettynyt

• tuyjfgb

Kannattaa muistaa hajuvesien erikoisoikeudet tullisäädöksissä. Ei mene kuten paidalla ja housuilla.

• Anonyymi

EU:sta tai ETA-maasta tilaat niin tullilla ei ole nokan kopauttamista. Ulkopuolelta aivan eri asia, tosin silloin tulee myös alvit maksuun.

(MyLook on virolainen eli EU:sta)

• Anonyymi

Hajvuesikauppa.com.co on edullisin tähänmennessä löytämäni ja tuotteet olivat laadukkaita

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4444
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3585
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2387
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2081
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1984
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1648
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1467
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1331
    Aihe