Olimme puolisoni kanssa risteilyllä pikkujoulu viikonloppuna. Saavuimme laivaan ja A-luokan hytti oli 5. kannella. Hyttikäytävällä oli tunkkainen haju ja hytin tyynyjen täytteet olivat irronneet toisistaa (täyte oli puoliksi) nämä siis hytin kolmessa tyynyssä.
Toisena iltana meillä oli varaus Bon Vivant ravintolassa ja puolisolleni tuotiin kyyhkyä ja grillattua/marinoitua sipulia. Kyyhky oli sitkeää ja sipuli raa'ahkoa, itselleni tyli pohjoismaisia tapaksia. Lautasella oli kolme viipaletta hirvimakkaraa (näytti salamiviipaleille) sekä kaksi viipaletta lammasmakkaraa (näytti pienemmälle salamiviipaleelle) sekä puolukka vaahtoa. Pääruoaksi otimme vasikanposkea ja juurespyttipannua. Pääruoka oli todella rasvainen.
Näisät kaikista pienistä asiosita kun annoin risteilyn jälkeen kirjallista palautetta niin Tallinsiljan asiakaspalvelussa tyydyttiin pahoittelemaan asiaa! Oli kuulemma asiakkaan oma vika kun ei asioinut laivalla näistä epäkohdista jolloin olisivat voineet tehdä jotain.
Olen itse tehnyt pitkä työuran asiakapalvelu-alalla ja monesti olen vastannut asiakasreklamaatioihin ja korjannut/karvannut ne. Nyt olisi Tallinksiljalta riittänyt esim vaikka risteilylahjakortti, olisimme varmasti käyttäneet rahaa laivalla entiseen tapaan tai jopa enemmän kun pääsi risteilyllle. Haluan jkaa tämän kaikkien teidän kanssa ja eniten ihmetystä minulle tuli tästä asenteesta, että asiakkaan oma vika kun ei heti tehnyt valitusta.
Tallinksilja asiakaspalvelu, asiakkaan oma vika
5
153
Vastaukset
- junttejaootte
ruoat olisi pitänyt HETI palauttaa keittiöön! etkö sinä osaa edes ravintola-etikettiä???
- kokkiolenminäkin
Juuri noin täytyy tehdä, kokin puheille vaan.
- fwec
Niin, jälkeenpäin on aika turha alkaa valittaa jos ei asialle enää mitään voi, Yhtiöltä oikein toimittu.
- Merikissana
Jos hytti ei ole lupausten mukainen tai on epäsiisti, asiakkaan tulee ottaa välittömästi yhteyttä hyttiemäntään tai siivoojaan. Jos laivan aterioissa on puutteita, asiakas ilmoittaa näistä ruokailun kuluessa hovimestarille, tarjoilijalle tai laivan keittiöön. Epäkohtia ja puutteita on usein mahdotonta näyttää toteen risteilyn tai laivamatkan jälkeen. Asiakas ei myöskään tule saamaan hyvityksiä tai korvauksia laivayhtiöltä, jos hän ei ole ilmoittanut puutteista tai epäkohdista ajoissa.
- 15722
Eli olisi pitänyt saada lahjakortti, että pääsee uudelle reissulle, josta voi sitten taas valittaa? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218297Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016523Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 773018
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402630- 452603
- 1292371
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222336Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962064Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281757