toyotan laatu on erittäin täydellistä

NÄINseHOMMAetenee__

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kampipoikki

Netissähän on noita linkkejä autojen vioista, samanlaisia vikoja niissä Tohatsuissa on. Ne vaan käyttää niitä huollossa kahden kuukauden välein joissa ne viat korjataan.

• ruostuisilloinkin

Tuo 80-90 luvun alku oli sitä Toyotan kulta-aikaa. Niissä ei ollut mitään varusteita hajoamassa ja siitä juontaa se maine jolle ei tosin ole nykypäivänä mitään perustetta.

• Poju_inttää

epätoivoisena kun ei muutakaan osaa. Mitä varusteita muissa tuolloin oli mitä ei Toyotaan saanut? Suomessa tietenkin lähes kaikki autot olivat verosyistä perusmalleja mutta siitä ajasta pojun pitää lukea netistä oman kokemuksen puuttuessa. Ja se kokemus puuttuu muuten viime vuosistakin eli selvä yläasteen tai amiksen ekaluokan poika. Vähän noloahan se on tällaisesta kärähtää mutta aina näitä tolloja löytyy nuorisosta jotka kuvittelevat pystyvänsä hämäämään aikuisia asioista tietäviä ihmisiä.

• 30v_kortillinen
        Poju_inttää kirjoitti:

epätoivoisena kun ei muutakaan osaa. Mitä varusteita muissa tuolloin oli mitä ei Toyotaan saanut? Suomessa tietenkin lähes kaikki autot olivat verosyistä perusmalleja mutta siitä ajasta pojun pitää lukea netistä oman kokemuksen puuttuessa. Ja se kokemus puuttuu muuten viime vuosistakin eli selvä yläasteen tai amiksen ekaluokan poika. Vähän noloahan se on tällaisesta kärähtää mutta aina näitä tolloja löytyy nuorisosta jotka kuvittelevat pystyvänsä hämäämään aikuisia asioista tietäviä ihmisiä.

Muistan elävästi 80 ja 90-luvun autoja. Japanilaiset oli köyhiä varustelun suhteen. Sähkölasit oli todellinen harvinaisuus. Toyotiin niitä alkoi tulla vasta vuosituhannen vaihteessa. Keskuslukitus oli vain eurooppalaisten herkku ja ranskalaisissa jopa kauko-ohjauksella, kuten minun Xantiassa jonka ostin 90-luvun puolivälissä. Mulla on ollut ajokortti pian 30 vuotta, joten älä sinä kölövi tule tänne aikuisten palstalle pätemään. Mene mopopalstalle ja käy koulusi loppuun!

• antaa.pojun.inistä

Nimimerkki "Poju_inttää" on Suomi24:n Toyota-trollipoju. Toyotapalstalla taistelee tuulimyllyjä vastaan yrittäessään epätoivoisesti puolustella kaukoitä-kinneriään. Sitten keksii muiden merkkien vikoja ja nyt on sitten Renault osunut tulilinjalle. Poju on ilmeisesti ammattikouluikäinen (mutta sieltä pois potkittu) jostain Porin-Rauman akselilta. Melkein joka viestissään kehuskelee Helkama Raisu -mopollaan. Kyseessä on tuollainen väliinputoaja jonka takia ei kannata yöuniaan menettää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7465
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4108
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2386
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43