Pidätkö lautapeleistä?

Mikä on suosikkisi? Oma henkilökohtainen suosikkini on Monopoly.

:).

26

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meilläsama

Monopoly on minunkin suosikki ja olenkin aika haka siinä. Peli päättyy yleensä nopeasti siihen, että minulla on kaikki rahat ja kiinteistöt. :)

• Mainiota! Mutta kai tiedät ettei toisen pelaajan rahoja taikka kiinteistöjä saa ottaa, sillävälin kun toinen käy vaikka vessassa ;).

• Huutoa
        Onnii kirjoitti:

Mainiota! Mutta kai tiedät ettei toisen pelaajan rahoja taikka kiinteistöjä saa ottaa, sillävälin kun toinen käy vaikka vessassa ;).

hih:) Kyllä jokainen pelaaja muistaa omat tonttinsa, mökkinsä ja hotellinsa. Ja jos vessaan lähtee niin täytyy ottaa vaan rahat taskuun. Mutta ei monopoli kyllä kovin nopeasti pääty, se peli voi kestää vaikka koko päivän jos niikseen, ainakin jos itse kehittelee vielä lisäsääntöjä. Bulevardi oli hinnoissaan ja siihen moni tömähti ja teki konkurssin. Vieläkin muistelen lämmöllä, kun lapsena pelattiin yötä myöten:) Vankilakin tuli tutuksi:) Tarkkana piti olla, että ei naapuri kähminyt omaisuutta omaan taskuun. Ja siitähän se soppa sitten syntykin

• nojustjooo

Siihen en ole syyllistynyt, mutta voittanut silti. :)

• No hyvä, se oli vitsi :).

• elluhallo

Vanha kunnon Afrikan tähti
      Mut onhan niitä!!!

• Afrikan tähti on hyvä myös :).

• SeKoo

Tykkään. Monopoli toki menettelee, Rémy Martin VSOP on jo asteen parempi, mutta Trivial Pursuit, eri muodoissaan, lienee tämän hetkinen lempparini..

• Trivial Pursuit on myös vallanmainio :).

• hauskatpelit

Trivial Pursuit on mun lemppari vaikka en mitään mistään tiedäkään.

• mitänämätännekuuluumutta

Pelataan laivanupotusta. Näytän sukellusveneeni ♀

• Onko se keltainen? :).

• mietiskelijän

Se peli missä tehdään sanoja kirjainlaatoista. Tietovisat myös kivoja.

• Tiedän pelin, mutta en nimeä :).

• aitoalautaa

Fortunasta.

• perinteisetpelitkunniaan

Fortuna on lasten suosikki ja hyvä lautapeli.

• omasuosikki

Takapokka

• tyynytreilaan

Korona

• perinnepeli

Meillä pelataan Monopolyn Palmusaaren pohattaa. Oli pelattu tyttären kaverin peliä, eikä sitä ollut enää myynnissä. Torista onneksi löytyi. Nyt tilasin juhojussila.fi verkkokaupasta perinteisen koronapelin. Nyt on ollut matseja käynnissä koko viikonlopun. Blocus on kanssa aika kiva. Sen toi pukki :)

• Pojanpeli

Muuttuva labyrintti

• Jytky_olo

peruSmonopoly. Lauta ja peli hukassa. Kiljusta kooma ja naula päässä.

• seonhauska

Käykö arvaa kuka lautapelistä?

• pelitkunniaan

Se on kiva.Mä oon haka siinä,joka ikinen kerta arvannut.Mylly on hyvä peli.

• monopoliainhoan

Se musiikki alias voisi olla hauska. :) Se on kans kiva missä muodostetaan sanoja niistä kirjainlaatoista.

• älynystyrätkäyttöön

Et voi mitenkään olla hän mutta haastaisin hänet, miehen Carcassoneen ;)

• valkeakoski

Trivial. Kyssäreitä laidasta laitaan. Otan pelaamisen huumorilla, ajankulua. Oppii uutta myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6153
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3406
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2081
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1646
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1417
    Aihe