Ketkä teillä onnittelivat suvusta vauvan johdosta tai ketä itse onnittelisit? Oma sukuni, joiden kanssa mielestäni olen hyvissä väleissä ei onnitellut kuin fb kavereina olevat sitä kautta, kun taas miehen suku lähetti melkein kaikki kortit ja useat myös lahjoja. Tulipahan vain mieleen kuin kirjoittelin joulukortteja
Suvun muistaminen uuden vauvan johdosta
Onnelikko
2
115
Vastaukset
- kaunistahanseon
Itse muistan suvun uutta jäsentä lahjoilla,siis joiden kanssa olen muutenkin tekemisissä.Sehän kuuluu mielestäni jo sivistykseenkin huomioida uusi pieni ihminen perheineen.Olen kyllä ihmetellyt joidenkin asenteita ja ihan naurattaa joutava spekulointi."Ei ole läheinen tms.Kas kun on esim serkun vauva.En ryntää sinne"jne.Käy kun käy ja ilahduttaa vauvan perhettä.
- miksieikäy
Kirjoitin tähän vastauksen,niin ei valvojalle kelvannut.Mistä on kyse?Kuka täällä on ylläpitäjä?palvelinvirhe taas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904