Asun los Angelesissa ja minulla ei ole paljon suomalaisia ystavia, joten olen halukas tapaamaan tanne lomalle tulevia, voin jopa nayttaa joitakin kaupunkikohteita ja julkkisten asuntoja. Jos olet halukas tapaamaan niin kirjoittele millon olet/olette tulossa ja missa pain asustatte lomanne ajan. Olen toissa joten viikonloppu on ainoa aika jolloin minulla on vapaata ja tietysti pyhat. Kiitos ja kirjoittelemisiin.
Los Angelesiin lomalle
Pasadena1
4
522
Vastaukset
- pkp95
Hei onko mahdollista jutella sun kanssa sähköpostin välityksellä?
- Suomijunttura
Hei! Olen muuttamassa losiin tämän syksyn aikana joten kyselisin kans sähköpostia 😊
- Gtrotter
Jos on päässyt Suomesta veks, niin miksi tapailla suomalaisia.
Moi!
Asun itsekin Los Angelesissä enkä muita suomalaisia tunne. Facebookissa on kuitenkin kiva yhteisö nimellä "Finnish Network in Los Angeles". Kannattaa liittyä siihen ryhmään (yksityinen). Ryhmässä voi keskutella, kysyä, suunnittela yms. mitä tahansa. Sieltä ainakin varmasti löytyy juttukaveria! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3007428Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne725756Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1563698Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1473427Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321787Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831786- 421414
- 221391
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan611359En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja141266