Passap duomatic neulekone

Innostunut

Sain "lainaksi" Passap duomatic neulekoneen kaikilla mausteilla. Nyt on kuitenkin niin, että ohjeet koneen kokoamsieen ja neuleen aloittamiseen puuttuvat paketista. Mistään netin sivustoilta en apua löytänyt. Mahtaako kenelläkään olla tietoa /opaskirjaa kyseisestä asiasta. Kone on jo vanha, mutta ihan hyvässä kunnossa.

8

7714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka

http://www.biketex.fi/piikkopirta/index.html
      Tuolta löytyy kyseiseen koneeseen varaosiakin,saattais olla kirjoja.On muuten hyvä kone,olen vuosia kutonut villasukat omalle porukalle punaisella passapilla.Menee jopa 7 veljestä-lanka läpi.

• Innostunut

Kiios vastauksista, jotka olen saanut Passap duomatic neulekoneen käyttöohjetta koskien. Nyt en kuitenkaan ole saanut vielä mistään kalastettua käyttöohjetta ko. koneeseen. Jos teillä jollakin on vielä käyttöojhjeet tallessa, voisko olla mahdollista saada niistä vaikka valokopiota? Maksaisin kyllä kulut. Muuten taitaa tämä innostus mennä ohi.

• löytyy
        Innostunut kirjoitti:

Kiios vastauksista, jotka olen saanut Passap duomatic neulekoneen käyttöohjetta koskien. Nyt en kuitenkaan ole saanut vielä mistään kalastettua käyttöohjetta ko. koneeseen. Jos teillä jollakin on vielä käyttöojhjeet tallessa, voisko olla mahdollista saada niistä vaikka valokopiota? Maksaisin kyllä kulut. Muuten taitaa tämä innostus mennä ohi.

Kumpi kone sulla on,punainen vai vihreä?Kerro mitä ohjeita tarvitset,eiköhän jotain järjesty.Voit myös laittaa sähköposti-osoitteesi.

• Innostunut
        löytyy kirjoitti:

Kumpi kone sulla on,punainen vai vihreä?Kerro mitä ohjeita tarvitset,eiköhän jotain järjesty.Voit myös laittaa sähköposti-osoitteesi.

Kone on punainen.
        Tarvitsisin käyttöohjekirjan, josta selviäisi kuinka kone kootaan ja miten se toimii. Siis ihan perusoppaan. Olen kyllä neulonut koneella, mutta tämä on ihan erilainen kuin koneet joilla olen neulonut, joten olen avuton.
        Sähköpostiosoite on: heleniukset@netti.fi

• Pili

Sain käyttööni Passap duomatic neulekoneen ,mutta mukana ei ollut käyttöohjeita.Tietääkö kukaan ,mistä käyttöohjeita saa??

• Passapin omistaja

Kysypä ohjekirjaaa jostakin neulekoneita myyvästä liikkeestä. Että pystyy neulomaan koneella, vaatii kyllä ohjekirjan. Kasaamisessa nyt ei varmasti olen niin suuria ongelmia. Itselläni on Passap Duomatic 80. Mulla on kans aikaa, kun olen viimeksi neulonut, eli ohjekirjaa tarvin aivan varmasti ja siltikin saa pähkäillä monta kertaa. Mutta käy liikkeessä ...
      Onnea harrastukelle !

• Ikääntynyt

Meiltä löytyy sekä Passap Duomatic, sähkökäyttöisenä ja ohjeet laitteiden käyttöön.
      Olemme valmiit myymään koko paketin sekä paljon lankoja samaan pussiin hintaan 700 €.

• Anonyymi

netistä löytyy ohjeet neulekoneiden puhdistukseen ja käyttöönkin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7095
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      51
      3422
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2147
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      42
      2102
    Aihe