Elikkä mulla on pieni problem. Eli mun kaveri kokoajan varmaa 10krt päivässä kysyy multa tai totee ittelleen että oonko lihava tai vitsi mä oon lihonu. Se ei sinänsä oo lihava, vähän pyörehtyneet reidet ja masua mut ei muuta. Oon aina vastannu että etsä ny sillai ja se kokoajan kyseelee tota samaa. Alkaa menee aivoon toi valitus, jos se on sen mielestä lihava nii miks kokoajan kysellää??? Kertokaa mitä voisin tehä et sr lopettais sen. En haluu mitenkää ilkeesti sanoo mut sillai vähä ettei se jatkais sitä. Mut se on kyl semmonen tyyppi et sil menee tosi helposti tunteisiin kaikki.
LIHAVA KAVERI
moivaanmoimoihelp
1
139
Vastaukset
- Advisor
Sano sille, että kerrot kyllä, jos siitä oikeasti tulee lihava. Lisäksi voit sanoa, että jos lihavuus huolestuttaa, niin syömisten tarkkailu on eduksi ja jokin liikuntaharrastus voisi olla kiva. Ei se paino nimittäin valittamalla lähde, vaan tekemällä. Lisäksi jos jatkuva valittaminen riipii, niin voithan ihan simppelisti sanoa tyyliin, että tuo on jo kuultu ja ettet enää jaksaisi monta kertaa päivässä samaa asiaa vatvoa. Jos ihan asialliseen sävyyn sanot, ja kaveri silti suuttuu, niin omahan on häpeänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218257Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016503Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753745- 772948
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402590- 452553
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222286- 1212243
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054- 481633