Kysymys Vaellusnettiin

iretsök

En itse pääse kirjoittamaan Vaellusnettiin, niin voisiko joku kysyä kysymyksen missä Karhunkierroksen ajan on auto ollut parkissa Rukan päässä. Parkkihalli meinaan on maksullinen. Ja kummalta puolelta kylää bussi Hautajärvelle lähtee?

11

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VirallinenVesiVattu

Hanki virallinen sähköposti niin pääset piiriin mukaan.......

Itse olen ajatellut lähettää mainoksen yrityksille jotka mainostavat vaellusnetin sivuilla. Mainos kertoo siitä että olen Vaellusnetin käyttäjä listalla vaikka minulla ei ole virallista s-postia ja en pääse kirjautuun...... Mainoksessa myös ilmoitan kuluttavani mahdollisimman vähän Vaellusnetissä mainostavien yritysten saranoita.

• ihmettelijätär

Mulle ei vaellusnetti suostunut ilmoittamaan,mikä on se virallinen sähköpostiosoite.
      Eli mikä se on?
      Käytän gmailia enkä halua muita koska toimii mulla.

Eikö se muka ole virallinen???

Mitkä sähköpostiosoitteet on virallisia?
      Olin vuosia vaellusnetissä ilman ongelmia mutta yhtäkkiä vaan sysättiin ulos vaikken ikinä lähettänyt yhtäkään asiatonta viestiä.

• Pärjäile

Sähköposteja löytyy ilmaisena pilvin pimein. Gmailin toiminnasta en tiedä. Ei pitäisi olla vaikeaa ellei joku halua tehdä asiaa itselleen vaikeaksi.

• niks-naks

Jokaisella jolla internet liittymä paitsi prepaid on myöskin operaattorin e-posti mahdollisuus. Siis kaikilla.Se kelpaa.

• Savolain3n

• 169169

Koodi on 169

• Noihmetelläsopii

En edelleenkään ymmärrä miksi gmail ei kelpaa mutta kaupallisten operaattoreiden sähköposti on muka virallinen?????
      Gmail lienee jopa virusturvallisempi...

• eltPerkele

Ja minä en ymmärrä, että mikä ihmeen kaipuu vetää pohtimaan eto asiaa tänne? Kerrasta toiseen. Pohdi täällä jos on pohdittavaa ja jos ei, niin hommaa kymppi rahaa ja pohdi siellä.

• PekkaMetsästäjä
        eltPerkele kirjoitti:

Ja minä en ymmärrä, että mikä ihmeen kaipuu vetää pohtimaan eto asiaa tänne? Kerrasta toiseen. Pohdi täällä jos on pohdittavaa ja jos ei, niin hommaa kymppi rahaa ja pohdi siellä.

Ei vaelluslaatikolla voi asiaa pohtia ettei tule pänniä. Tehokaasti toimii ilmiantajat edelleen, tai mitä enemmän aikaa olleet eläkkeellä nämä tosi oikeet vaeltajat sitä herkemmiksi käyvät.

• wwrettuuvarg

Vaellusnetissä on ilmiantojärjestelmä, joka toimii pyramidiorganisaationa.

• utsjoen_pelimannit

Ei ole tst paljoa nostellut ketjuja sitten loppiaisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe