Elisa teki turvapaketin väärälle nimelle

veik

Tilasin Elisalta Kaaressa turvapeketin tietokoneeseeni ja näytin henkilötodistuksen virkailijalle , siitä huolimatta tilaukseen kirjoitettiin aivan toisen henkilön nimi. Pidin asiaa itsestään selvänä että ei tällaista voi tapahtua enkä tarkastanut. Se asennettiin koneeseen ja sitten huomasin että väärä käyttäjätunnus, vieras nimi tunnuksena. Yritin myymälässä korjata asiaa mutta vaikutti siltä että asia ei kiinnostanut tai sitten ei siellä osattu . Voi olla että asiakas palvelussa on nuoria henkilöitä joiden pää tehtävä on vain myydä uusia sopimuksia
Ei auttanut muu kuin lopettaa se sopimus ja avata uusi.

Opetus että tarkastakaa kaikki sopimukset tarkkaan ennenkuin allekirjoitatte mitään koska näin alokasmaisia virheitä Elisassa tehdään

3

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veik

Jatkoa edelliseen. Tuota turvapaketti sotkua yrittäessäni selvittää useamman kerran huomasin että eivät halunneet antaa nimeään jottei ketään voitaisi osoittaa. Eli kaikki haluavat toimia nimettöminä.
      Ja tämä tapahtui siis Kauppakeskus Kaaren Elisa myymäsässä.

• Hei Veik!

Pahoittelen tapahtunutta. Hyvä kuitenkin, että asia on nyt kunnossa. Ymmärrän kyllä miksi tilanne oli sinulle harmillinen. Ikävää ettet kokenut saamaasi palvelua asian tiimoilta hyväksi. Oletko antanut tästä palautetta myös asiakaspalvelulle ?

Haluamme oppia virheistämme, joten kaikki palaute on tärkeää. Mikäli haluat, voimme katsoa tapahtunutta tarkemmin Palstalla. Laita minulle siellä yksityisviesti: elisa.to/tiude- ja viestiin mukaan yhteystiedot, sekä lyhyt kuvaus tapahtuneesta. Voin siten ohjata palautteen oikeille henkilöille. Viestin kirjoitusta varten palstalle täytyy rekisteröityä.

Tiia-Maria/ Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

• veik

En halua enää palata tuohon asiaan mitenkään sen verran huono kokemus se oli.
      maksettavaa muutoksesta tuli 43 euroa omaguru.
      Yritän vain olla tekemättä mitään uusia sopimuksia Elisaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      57
      2235
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1714
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1524
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1519
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      105
      1089
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe