Uusi näytönohjain vanhaan koneeseen

melkein_ummikko

Minulla on Nvidia Geforce 100-sarjan näytönohjain ja AMD:n triplaydinprosessori sekä 3 gigaa RAM:mia eikä hd-tason videokuvan toisto ole niin jouhevaa kuin haluaisin. Onnistuuko paremman näytönohjaimen hankkiminen 7 vuotta vanhaan koneeseen ja minkä kaikkien osien kanssa näytönohjaimen pitää olla yhteensopiva? Muistin ja emolevyn kanssa ainakin mutta entä muita. VOin ostaa uuden RAM:min myös mutta jos emolevy pitää vaihtaa niin sitten hankin saman tien uuden tietokoneen.

4

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suht nykyaikainen edullinen perusnäytönohjain on riittävä tarpeisiisi, vaikka tuollainen:

http://www.data-systems.fi/tuotteet/tuote/msi-r5450-md1gd3h-lp-naytonohjain-radeon-hd-5450-1-gt-ddr3-pci-express-2-1-x16-matala-profiili-dvi-d-sub-hdmi-ei-tuuletinta-39638/kategoria/komponentit-naytonohjainkortit-pci-express-532/

Eipä tuo edellytä koneelta juuri muuta kuin vapaan 16x PCI-E -portin. Liitinpaikkoja on joka näyttötyyppiin ja kortti on sekä lyhyt että matala, mahtuen joka boksiin. Virrankäyttökin lie samaa luokkaa kuin nykyiselläsi.

• ldfjhljkl

Ei taida olla hirveästi aloittajan näytönohjainta parempi tuo.

• On se aika hirveästi.

• geforseti200

mutta tuohan on ihan huono näytön,.ohjain,. ei edes mitään tuuletinta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5634
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5040
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2884
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2394
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1690
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1631
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1569
    Aihe