Joonas Hatusella ei ole mitään oikeutta tulla Ikaalisten palstalle
arvostelemaan ja opastamaan Hoikkaloita.
Joonas Hatunen vittuun Ikaalisten palstalta
22
759
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Jokaisella on yhtäläinen oikeus kirjoittaa tärkeistä asioista.
- Anonyymi
HATUNEN.
- Anonyymi
Ol joo hiljaa hullu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ol joo hiljaa hullu
sinun on pakko poiketa taas jarmon luona!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinun on pakko poiketa taas jarmon luona!
En tuu siellä poikkee kun meen Turkuun täs huomenna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tuu siellä poikkee kun meen Turkuun täs huomenna
Tule sitten myöhemmin. Haluan nähdä mitä jarmo tekee kun ilmestyt pihaan kahdentoista kaljan jälkeen.
Anonyymi kirjoitti:
Tule sitten myöhemmin. Haluan nähdä mitä jarmo tekee kun ilmestyt pihaan kahdentoista kaljan jälkeen.
Ota myös Tapsa mukaasi!
- Anonyymi
Jos uskallat nössö
- Anonyymi
Here we go again
😂 - Anonyymi
Ei niin, parempi, kun pysyisi hiljaa.
- Anonyymi
mode skitsoohatullisena
- Anonyymi
Hatunen saapuu lähiaikoina taas paikkakunnalle. Saattaa käydä kuulemma Tampereellakin.
- Anonyymi
ReijoVehmala kirjoitti:
Hyvä juttu. Jambekin näyttää olevan kotosalla.
Pääskii mä en ollenkaan sin mää meen nakkilas käymään uudessakaupungis Pyhärannan sekä turussa
Anonyymi kirjoitti:
Pääskii mä en ollenkaan sin mää meen nakkilas käymään uudessakaupungis Pyhärannan sekä turussa
Pelkäätkö Jambea ja meitä muita rankaisijoita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kumma siinä nyt on kun et halua enää mennä hoikkalaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin Sata-Häme Soi juhlilla oikein kirmaisit sinne tapsan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko sinulle jotakin ikävyyksiä siitä kun menit ottamaan yhteyksiä jambeen? Esim. virkavallan kanssa?
Jarmo ylläpitäjänä poisti viestisi ennen kuin ehdin vastaamaan siihen. Niin mitä sulla oli sanottavana?
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717