Joulu on kymmenilletuhansille yksinäinen helvetti
IL http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015121720844473_uu.shtml
Mää ainakin naatin, naatin niin perkeleesti... :)
Joulu on kymmenilletuhansille yksinäinen helvetti
3
99
Vastaukset
- MäkinNaatin
Mä voin olla ihan kahden kesken mun kaikkien läppärien kans ja katsella mun kuvagalleriaa kaikessa rauhassa. Mä täytän mun sukusoluvarastoja ku näin joulun aikaan mulla on kauppa käyny ku siimaa. Ja taas lentää...
Olen taas pystyny maksamaa mun domain-maksuja ja ostamaan lisää kamaa.
Kyllä tää elämä on vaan hianoo. Ei oo veroja ei mitään. Tyhmät käy duunissa :) - YlhäinenYksinäisyys
Joo, ja onneks lapset on exillä ettei tartte niille lahjoja ostaa ja pinota kuusen alle. Ja kuunnella niiden mölyämistä.
- ToiselleToista
Myös miljoonille yksinäisille oma private Taivas :)
Yksi asia voi olla toiselle toista..... ihan miten kukin asiansa (joulunsa/perheensä) järjestää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954351
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473648Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 503389
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672574
- 422414
- 131804