auttakaa mun vanhemmat polttaa joka päivä joka ärsyttää enkä tiädä mitä tehdä
haluaisin et vanhempani eläisiä pidempään ja perheellänni olisi enemmän rahaa esim mennä ulkomaille ja olen olut vain kerra ulkomailla.
vanhemmat polttaa
4
137
Vastaukset
- arska1234
Sullahan on hyvin asiat. Mun vanhemmat ei polttanut, enkä silti päässyt käymään ulkomailla ;)
- mikaelokuuta
Se on jokaisen oma asia että pitääkö tai juo ko mut mä poltan itse kin et mä tiedän kuinka tärkee se tupakka on
- mikaelokuuta
Poltaako
- sddsdssdssdasdx
soita sosiaali huoltoon ja sanot ett vanhempasi pahoinpitee sinua tupakalla. sitten vaadit korvausta heiltä että voit ostaa uuden iphonen ja sitt on elämä taas kohdillaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377