Siis haluan löytää aikuisen naisen iholle sopivan viiteen! Merkit joita mietin ovat Eucerin, Favora, Vichy olisko vielä muita? Ihoni on todella herkkä ja erittäin kuiva varsinkin talvisin. Usein käy niin että joudun päivän mittaan lisäämään voidetta kun iho alkaa kuivua ja kiristää inhottavasti. Sisäisesti nautin jo paljon vettä sekä omega rasvahappoja.
tosi herkän ihon voide
6
195
Vastaukset
- atoo-pikko
Kokeile apteekin perusvoiteita. Onko ihosi herkkä vai allerginen? Allerginen jos olet katso että tuote on saanut allergia ja astmaliiton tunnuksen. Näin tuotteesta on poistettu yleisimmät allergiaa aiheuttavat aineosat
- Dd-------
Mitä tuotteita nyt käytät kun iho kiristää kesken päivän? Kuoritko ihoa, käytkö saunassa, miten suojaat ihoa ulkona yms.?
Noista ehdotuksista suosittelen Favoraa, koska niissä on allergialogo, mutta tietämättä minkälainen ihosi on niin vaikea sanoa mikä tuote olisi paras.
Onko ihosi sekaiho vai kuiva perustyypiltään? Onko punoitusta, couperosaa? Vai onko atopiaa? Allergiat?- atoo-pikko
Ihoni on kuiva ja kärsin lievästä couperosasta sekä paikkapaikoin atooppisesta ihosta. En kuori ihoa saunassa käyn kerran viikossa. Ceralan plus voidetta tai Favoraa olen käyttänyt. Ja ihon kuivuuden takia olen yrittänyt lisätä öljyä viiteen sekaan. Ceridalia tai ruusunsiemenöljyä tai porkkanaöljyä. Mutta silti ajoittain iho saattaa lehahtaa punaiseksi ja iho on aivan kipeä kun on niin kuiva. Silmälläkin näkee että se on todella kuiva!
- kookostajoo
Kokeile käyttää kookosrasvaa muutamana päivänä viikossa, itse käytän päivittäin ja laitan usein koko keholla sekä hiuksiin.
Tyrniöljykapselit ovat myös hyvä.
Kalliimmasta kosmetiikasta suosikkini on Dior. - 3.14A
Kokeile Erisania tai L300-tuotteita.
- HellimminVerkkokauppa
httpws://www.hellimmin.fi/
Myy hajusteetonta ja herkän ihon kosmetiikkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396905
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 371952