tosi herkän ihon voide

pakettivoide

Siis haluan löytää aikuisen naisen iholle sopivan viiteen! Merkit joita mietin ovat Eucerin, Favora, Vichy olisko vielä muita? Ihoni on todella herkkä ja erittäin kuiva varsinkin talvisin. Usein käy niin että joudun päivän mittaan lisäämään voidetta kun iho alkaa kuivua ja kiristää inhottavasti. Sisäisesti nautin jo paljon vettä sekä omega rasvahappoja.

6

195

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atoo-pikko

Kokeile apteekin perusvoiteita. Onko ihosi herkkä vai allerginen? Allerginen jos olet katso että tuote on saanut allergia ja astmaliiton tunnuksen. Näin tuotteesta on poistettu yleisimmät allergiaa aiheuttavat aineosat

• Dd-------

Mitä tuotteita nyt käytät kun iho kiristää kesken päivän? Kuoritko ihoa, käytkö saunassa, miten suojaat ihoa ulkona yms.?

Noista ehdotuksista suosittelen Favoraa, koska niissä on allergialogo, mutta tietämättä minkälainen ihosi on niin vaikea sanoa mikä tuote olisi paras.

Onko ihosi sekaiho vai kuiva perustyypiltään? Onko punoitusta, couperosaa? Vai onko atopiaa? Allergiat?

• atoo-pikko

Ihoni on kuiva ja kärsin lievästä couperosasta sekä paikkapaikoin atooppisesta ihosta. En kuori ihoa saunassa käyn kerran viikossa. Ceralan plus voidetta tai Favoraa olen käyttänyt. Ja ihon kuivuuden takia olen yrittänyt lisätä öljyä viiteen sekaan. Ceridalia tai ruusunsiemenöljyä tai porkkanaöljyä. Mutta silti ajoittain iho saattaa lehahtaa punaiseksi ja iho on aivan kipeä kun on niin kuiva. Silmälläkin näkee että se on todella kuiva!

• kookostajoo

Kokeile käyttää kookosrasvaa muutamana päivänä viikossa, itse käytän päivittäin ja laitan usein koko keholla sekä hiuksiin.

Tyrniöljykapselit ovat myös hyvä.

Kalliimmasta kosmetiikasta suosikkini on Dior.

• 3.14A

Kokeile Erisania tai L300-tuotteita.

• HellimminVerkkokauppa

httpws://www.hellimmin.fi/
      Myy hajusteetonta ja herkän ihon kosmetiikkaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe