Kiinnijäänyt itsensäpaljastaja?

Pakolainenkuitenkin

Onko se Irakista vai syyriasta?

Lapset joka tapauksessa oli mielenkiinnon kohde:

35

854

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lastenKimpussa

Hiekanvärinen, eli lähi-idästä tänne tullut. Itse en tilaa Ilkkaa enää, joten en tiedä, enkä oikeastaan piittaa, kirjoittaako se asiasta mitään.

Käräjäoikeus vangitsi itsensäpaljastelijan Seinäjoella

21.12.2015Pohjanmaa

Etelä-Pohjanmaan käräjäoikeus vangitsi maanantaina 21.12. pitämässä istunnossa lapsia ja nuoria häirinneen itsensäpaljastelijan.

Seinäjoen Hyllykalliolle 17.12.2015 hieman puolenpäivän jälkeen tapahtuneita tekoja tutkitaan kahtena lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä ja yhtenä seksuaalisena ahdisteluna.

Lisäksi epäillyn osuutta tutkitaan syyskuussa 2015 tapahtuneeseen niin ikään nuoreen lenkkeilijätyttöön kohdistuneeseen lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Tässä yhteydessä mies oli paljastanut itsensä tytölle ja ladellut törkeyksiä ja sopimattomia ehdotuksia hänelle.

Tutkintanimike lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö johtuu siitä, että tekijä paljastelun kohteena olivat kouluikäiset nuoret 9 - 11 vuotiaat tytöt, jotka kokivat tilanteen hyvin ahdistavaksi ja pelottavaksi tapahtumaksi. Seksuaalinen ahdistelu taas kohdistui 17-vuotiaaseen tyttöön, johon epäilty oli yllättäen käynyt kiinni takaapäin ja kosketellut sopimattomasti.

Seinäjoen kantakaupungissa ja sen lähialueilla on tullut syksyn 2015 aikana poliisille varsin paljon ilmoituksia vastaavista tapahtumista. Nyt vangitun henkilön osuutta tutkitaan myös näihin tekoihin.
      https://poliisi.fi/tietoa_poliisista/tiedotteet/1/1/karajaoikeus_vangitsi_itsensapaljastelijan_seinajoella_42774

• letkuletekä

Hän lienee näitä etelä-pohojalaasia häjyjä. Olisiko Teuvo Hakkaraisen oppilas.

• leena-topias

oliko se itsensäpaljastaja nainen vai mies ? ei selvinnyt tuosta avauksesta

• eini-helena

Tullaiset Paskat tulisi hirttää julkisesti !

• rewqrqwr

nim eini-helena vai niin Hakkarainenko??

• aamenia

Älähän nyt, eikös siellä maassa LAPSI VAIMOT olekkin sallittua TAvaraa.
        Jospa meinaavat täälläkin, että muutaman kymmen keräisivät reviirilleen.

Eikös se ole niin että kun ekakerran nai, niin se on siinä. Eikä mitään papin Aamenta tarvita. Omistus suhde on selvä.

• kukas_olikaan

Tuskinpa ollut mamu vaan jonkun teidän sukulainen kerta osannut tehdä ihan ymmärrettäviä ehdotuksia!

• 7senttiäon7senttiä

ei sen kulli ollu kun 7 senttiä likat vaan nauro

• mehtonen

yleensä noi paljastelijat on ihan näitä paikallisia avohoito tapauksia jotka vaan nyt ei satu kestää tätä pimeetä aikaa...väärä lääkitys ja liikaa kari tapiota....eikä ketää kelle kertoa...yhyy......

• haamujengi

Lyhyehkö kaljupäinen mies. Ei asu nurmoossa vaan seinäjoella. Jostain järviseudulta kotoosin.

• Pysytäänfaktoissa

Älä valehtele. Tämä on ihan tuontitapaus lähi-idästä, Seinäjoella turvapaikanhakijana.

• mustatlasit

Mopopoijat oli seurannut prisman parkkipaikalle, keltaharmaa pakettiauto. Jotain tekstiä takana.

• ssfasf19

mistäs tuollainen tieto aloittaja ettet vaan itse ollut asialla??

• kapteeninemo

Joo kaljupää se oli, puhu suomea, mustat lasit silmillä.

• Eiseolesalaisuus

Uhrit ovat kertoneet minkä näköinen tämä paljastelija on.

• munatveks

Ei ollu mamu, vaan supisuomalainen. Kaljupää, lyhyt, tukevahko ja mustat lasit. Seinäjoella asuu .

• Siis.mitä.hä

Missä katupartiot? Huolestuneet kansalaiset? Hallituksen kriisikokous?

• Sitäsaavaikkeitilaa

Soldiers Of Odin ym. rassut ei vissiin sekaannu kuin ulkomaalaisten uimahallis käynteihin ? Ei kantasuomalaiset tee mitään kurjuuksia muille kansalaisille ? Kun saatte tämänki taas muka väännettyä ulkomaalaisen tekemäksi ?

• poortsari
        munatveks kirjoitti:

Ei ollu mamu, vaan supisuomalainen. Kaljupää, lyhyt, tukevahko ja mustat lasit. Seinäjoella asuu .

Ruukintiellä on auto usein vastaan tullut. Tai ainakin samanlainen.

• Paskapuhetta
        Sitäsaavaikkeitilaa kirjoitti:

Soldiers Of Odin ym. rassut ei vissiin sekaannu kuin ulkomaalaisten uimahallis käynteihin ? Ei kantasuomalaiset tee mitään kurjuuksia muille kansalaisille ? Kun saatte tämänki taas muka väännettyä ulkomaalaisen tekemäksi ?

Missäs itse olit, kaivelemassa kotona nenääsi ja mietit mitä "nasevaa" tänään kirjoittaisit tänne. Pyydä nyt äitees apuun, ei tuosta muuten mitään tuu!

• mää se olin...en oo pahoillani ja aijon tehä sen uudestaan ;)

• wreropew

Sopisi kyllä täydellisesti sinun profiiliin. Noita kirjoitelmiasi kun lukee. Joutuisit kyllä nykyisestä poikkeavasti esiintymään omalla naamallasi, ainakin sitten poliisiasemalla.

• wreropew kirjoitti:

Sopisi kyllä täydellisesti sinun profiiliin. Noita kirjoitelmiasi kun lukee. Joutuisit kyllä nykyisestä poikkeavasti esiintymään omalla naamallasi, ainakin sitten poliisiasemalla.

mitä vittua? omalla naamalla ollaan liikenteessä vitun kehari

• MrFagman

Kuulemma Kertunlaaksosta kotoisin

• Oskarit

Tais olla ihan huomiotakki päällä kulkeva peräseinäjoelta. .

• jartsatti

Minulle. Kertoi Nurmolaiset hevosmiehet että olisi Vaasalainen hurri,tai ehkäJari Kurri. Pieni mies noin 60cm. Iso varustus noin 40cm,oli ollut kaulan ympäri kiedottuna. Kaikkia sitä liikkuu.

• 69696969

Ei Kertunlaaksos oo kun koiran paskattajia

• olen.mamu

no ei kuitenkaan juottanut niile sinolai ja mäiskinyt puukolla 16 kertaa niiku kantasuomalaisilla on tapana

• Rehtori69

Kuka tää ääliö on?

• tapparaonterästä

Hei,kyllä kyllä te ansaitte sen hiki-idea parkinne edes siksi parkisi vuodeksi ennenkun se menee mukkelis makkelis(olu ja tampereen seutu tarpeeks suurii)..saatte siellä kokoontua kyräilemään toisianne.Kun nettiselailin näin ulkopaikkakuntalaisena tämän palstan tasoa tuumin kyllä että sukari voisi sponsoroida sen mikä se nyt oli...törnävän sairaalan uudelleen auki.Jakomieli tauti jyllää seudulla aika vahvana.Mutta tervetuloa tänne lempäälän parkkiin ja ikeaan kokoontumaan näin ensiksi...ps..tämän ilkassa haastatellun herran toiveet 3-4milj vuosikäviä määristä on aika absurdeja?laskekaas itse...tällä ihmispohjalla kun ei se mikään matkailukohde ole 9000 ihmistä keskimäärin jokaisena vuoden arkipäivänä!!!!... no viikonloput on piikki mutta arkipäivät nöy,eikä siellä väkeä käy lähikuntia kauempaa edes viikonloppuisin.matka on este.arkisin ihmiset ostaa ruokansa muualta ja pohjalainen ei syö ulkona

• tapparaonruostetta

Nyt kyllä tulit keskustelemaan poju aivan väärästä aiheesta, ettei nyt vaan jakomieli tautia pukkaa teikäläiselle. Täällä puhuttiin mustasta makkarasta.

• mä runkkasin ikkuan ääres ja laukesin siihen,,,tuli jollekin siivottavaa hehe

• khnarp

tänään lähden taas kierrokselle

• pippeliä kävin rouvalla näyttämässä :)

• ratsumies88

oikeesti kyllä nää paljasteliat joka paikkakunnalla on kylän omia poikia jotka istuu kämpillä yksikseen ilman seuraa ja sekoo...muutenkin tunnettua seutua kengänkärkien tujottelusta,no raiskata ne ei uskalla. siittä seuraava vaihe on se vakavampi sitten. noissa nuorissa mua huolestuttas enemmän toi niiden raaistunu väkivalta...mistä se on? ne ei nimittäin oikein käsitä kans

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      65
      2339
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1734
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1574
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1555
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      15
      1518
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1377
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1131
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1074
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      999
    Aihe