Katseletko minullekin? :)

JoulunEnkeli

Kuka ehdit? Rakkaus kiinnostaa, sitä ei ole ollut noin 4 vuoteen. Olen työssäkäyvä nainen, lapsiakin on.

2

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unijukka15

Elämäsi on ilmeisesti tasapainossa. Monestihan rakkaussuhteillakin tuntuisi olevan tietty "syy", miksi kaksi ihmistä hakee toisiaan. Voi olla niin, että tasapainoisen ihmisen on vaikeampi lopulta löytää toista tasapainoista ihmistä, niin että elämät saadaan sovitetuksi yhteen.
      Suhtaudu vilpittömästi, aidosti kaikkeen ympärillä olevaan ja eri ihmisiin. Sinun kannattaa etsiä nimenomaan rakkautta, jossa tunnet olevasi sopusoinnussa.
      Asioita ei aina pidä ottaa liian tosissaan tai vakavasti, leikkimielisyys on monesti hyvä lähtökohta rakkaudelle. Pyri olemaan myös yksinkertainen ja lempeä, lempeä myöskin itseäsi kohtaan. Liian monimutkaiset ajatukset vievät vain pois tasapainosta.
      Tuntuu että sinulla on jokseenkin materiaalisessa mielessä asiat kunnossa. Olet kenties luonteeltasi sekä ahkera että asioista huolta pitävä. Joskus saisit ajatella itseäsi enemmänkin. Jonkinlainen kompromissi on nyt elämässäsi tämä materiaalinen menestys ja ihmissuhteet. Sinun tulisi ehkä enemmän miettiä ihmissuhteitasi yleensä, ja sitä mitä niistä haluat oikeasti etsiä. Tietyissä tilanteissa ihmissuhteet tuovat elämään myös mahdollisuuksia uudelle. Joskus on siis nähtävä asioitten eteen hieman vaivaakin. Mutta sinun olisi ainakin hyvä nyt miettiä mitä ihmissuhteilta ja rakkaudelta oikeasti haluaisit.

• JoulunEnkeli

Kiitos sinulle!

Kyllä minä aikalailla tasapainossa olen ollut jo pidemmän aikaa. Menneet selvitetty ja elämä suht mallillaan. Monenlaisia miehiä pyörinyt tässä ympärilläni mutta kukaan ei ole ollut tarpeeksi kiinnostava/antanut minulle mitään uutta. Jotenkin minulla on sellainen tietyy milikuva ollut siitä tulevasta miehestäni mutta hänen kohtaaminen lieneekö ihan utopiaa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5184
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4358
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2471
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe