Ne jotka on nähneet Chucky (Child´s play) elokuvia kertokaa et millasii ne on. Kuten Hyviä/huonoja? Kauhuu/komediaa? Kannattaako hankkii? Thanks!
Chucky..?
7
576
Vastaukset
- Kauhu friikki
Niis on sellasii et muistan ainaski ku jossaa niist tää nukke pors jotaa kätee ompelukoneella ku tää laitto käden pöyälle, voi sattuu.
Kannattaa siis hankkii mut älä maksa liikaa! - Katsonut
1-3 osat nyt aikalailla tasapaksua. Ilmestyessään olivat aika kiellettyä kamaa ja pätkittyinä olivat sitten jo niin pilalla että ei jaksanut katsoa. Nyt sitten kun dvd:llä tulleet saataville niin eiväthän ne mitään muuta oikeastaan ole kuin sellaista "aivot narikkaan" viihdettä nykymittapuulla. Nukke hiiviskelee ja listii väkeä...siinäpä tuo kokonaisuudessaan.
On niissä etenkin parissa alkupään Chuckeissa nyt muutamia vähän splatterin rajalla olevia kohtia jotka vähän muksuja ja heikkohermoisia voivat etoa.
Viimeisin parin vuoden takainen Bride of chucky eli nelonen nyt sitten on vähän sellaista vanhan lämmittelyä jo. Muistaakseni oli ihan suoraan k-15 ja melko kesy. Vanhojen lämmittelyä ja melkein kokoelma entisten klassisia huippukohtia vähän muunneltuna. Pieni lisävivahde nyt oli että nukkeja oli kaksi.
Osat 1-3 nyt kuitenkin melkein sama kuin katsoisi yhtä ja samaa leffaa putkeen. Niissä ei paljoa eroja ole suuntaan tai toiseen. Kerran katsottavaa tasapaksua rymistelyä. Kauhua niistä nyt tosin voi sanoa ihmeemmin löytyvän. - filmifriikki
Child's Play 1-4 oli ihan hyviä. Nyt on tullut jatkoa, viides osa
http://www.seed-of-chucky.com/home.html - 1234567891011121314
Sairaan mielen tuotosta. Kenellekään ei tee hyvää tapittaa moista saastaa.
- asdfghjklöo
4 ja 5 on komedioita
- NAT
HEISSAN!MINÄ VIETIN YSTÄVÄNPÄIVÄN KOTONA ÄIDIN KANSSA.MINÄ SAIN YSTÄVÄNPÄIVÄLAHJAKSI POIKAYSTÄVÄLTÄNI SUKAT JA SYDÄN SUKLAATA.
TÄNÄÄN ASKARTELIN KORTIN TÄÄLLÄ ASUNTOLASSA,EILEN KÄVIN KAUPASSA.
TÄNÄÄN OLEN MYÖS PELANUT TIETOKONEPELEJÄ JA KUUNNELLUT MUSIIKKIA.
MINÄ MEEN VIETÄÄ LASKIAISTA KOTIIN KAHDEKSI VIIKOKSI KAKSI VIIKKOA KOTONA. - NAT
HEISSAN!TÄÄLLÄ ASUNTOLASSA KÄVI YKSI IHMINEN KESKUSTELEMASSA MINUN KOULUASIOISTANI JOS PÄÄSI TONNE OPISKELEMAAN NYT KUN EN OLE ENÄÄ TÖISSÄ.SE IHMINEN TULEE VIELÄ HUHTIKUUSSA TEKEMÄÄN KOULUARVOSTELIJOITA JOITAIN TESTEJÄ MINULLE.ME OLLAAN KÄYTY
MYÖS RISTEILYLLÄ TALLINNASSA.OSTIN TALLINNASTA JA LAIVALTA
KUKKARON,RANNEKELLON JA SUKLAATA MYÖS.OLI KIVA REISSU MEILLÄ TALLINNASSA.MINÄ OTIN MUUTAMIA VALOKUVIA,KÄYTIIN MYÖS KUUNTELEMASSA JA KATSOMASSA KARAOKEA..OLEN KÄYNYT KAUPASSA
VIIKONLOPUN AIKANA ÄIDIN KANSSA.MINÄ OSTIN KAUPASTA LAPPUHAALARIT JA DVD-LEVYN.TÄNÄÄN OLEN PELANUT TIETOKONEPELEJÄ.
VIIKONLOPUN AIKANA KÄÄNNETÄÄN SITTEN KELLOT KESÄAIKAAN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3047675Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855999Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673548Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322007Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951901Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san211785- 361609
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan661416