Itse torjun ahmimista runsaalla kalorittomien/vähäkaloristen juomien juomisella.
Juon paljon kivennäisvesiä, maustettuja tai makeuttamattomia, joissa ei makeutusaineita eikä sokereita. Light limsoja joisin paljon muuten, mutta en halua riskeerata terveyttä liiallisella keinotekoisten makeutusaineiden nauttimisella.
Ei terveellisiä nuo peruskivennäisvedetkään paljon juoda. Yksi ravintotieteilijä suositteli siksi valmistamaan erilaisia jääteitä, jos pelkkä vesi ei maistu.
Olen opetellut taas juomaan enemmän sitä tavallista vettäkin.
Juon myös paljon teetä, rooibosta, yrttijuomia. Juon litran lähes kerralla.
Huono juttu juomisessa vaan, että saa ravata jatkuvasti wc:ssä. Mielummin siellä kuitenkin pissalla, kuin kädet kurkussa.
Jos on pakko saada hyvää, yritän ostaa lähtökohtaisesti terveellistä, mutta imeskelen myös kovia karkkeja, siitäkin huolimatta että kitalaki ärtyy ja hammaspeikot iloitsee. Luulen kuitenkin että hampaille parempi ne karkit, kuin oksentaminen, kunhan juo usein vettä, käyttää xylitolipurkkaa ja pesee hampaat kolmesti päivässä.
Niissä hyvä puoli, että yksi pieni herkku kestää pitkään, eikä tule tarvetta pelkästään niiden vuoksi oksentaa, kun niillä ei saa yksin ähkyä oloa.
Millä torjut ahmimista ?
turkinpippuri
2
265
Vastaukset
- Ruokarytmikuntoon
Tasanen, vaikka pieni kalorinenkin (20-80 kcal/kerralla/5xpv) syöminen vähentää ahmimis-oksentamis halua.
Juon vrk:ssa 1,5-2l vettä, kahvia tai teetä.
Joskus halu voittaa, mut tolla ruoka rytmillä palaan aika hyvin ruotuun.
Tosin tällä hetkellä syön puuron päivässä ja ahmimishalu on poissa, koska pää kieltää senkin. - hyiivittuu
ajattelen kuinka läski oon niin ei tee mieli syödä XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457382
- 324078
- 573615
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512324- 532307
- 372258
- 432258
- 162236