Luin YFUn sivuja miten he mahdolisesti ottaisivat opiskelijoita ja kaikki näyttäisivät olevan minun kohdallani hyvin, mutta sitten tuli kohta missä luki: keskiarvosi tulee olla kahdeksan mitä lähempänä seiskaa. En tarkalleen muista miten tuo lause meni, mutta voinko silti yrittää mennä tuonne? Kun yritin laskea (silloin en osannut) keskiarvoani niin se taisi olla joku yli 7? Kun kirjoitan tämän joululomalla niin minun koulussani ei jaettu todistuksia mistä sen voisi tarkistaa vai tarkoittaako tuo lause lukion todistuksia vai peruskoulun? Haluaisin kovasti päästä Saksaan, mutta kai se voi joutua vain haaveeksi :c Kokeista saan 5,6 ja ehkä 7 tai nyt ennen lomaa sain yhon kokeesta 8½ ja sekin toki riippuu mikä aine on kyseessä
YFUn keskiarvo
4
76
Vastaukset
- AnukoSielläHäiriköi
Anuko se siellä tekee näitä jonninjoutavia aloituksia tyyliin "käytetäänkö koulupukua?" , "Vaihtariksi USA:an 2016-2017", "Vaihtariksi Australiaan" jne. Tällaisia aloituksia sattuu vaan ilmestymään aina, kun Explorius-otsikot nousee esiin...
- KannattaaYrittää
Uskoisin että jokainen hakija arvioidaan yksilöllisesti
- VoisinkoPäästä
"AnukoSielläHäiriköi " Mitä tarkoitat? Koska pelkään, että he eivät humioisi minua ja tiedän, että opettajat eivät ota numeroa pelkän kokeen vuoksi. Kiitos KannattaaYrittää :) ja se luki siellä sivuillakin, mutta saisinko lisää vastauksia? :x
- niggis17685
Et taida tältä palstalta vastauksia saada. Soittele järjestöihin ja kysy heiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738