Sielunlaki tarkoittaa sitä, että puolet maailman miehistä tajuaa todellisuuden naisellisella tavalla. Kun aistit ja järki muodostavat tajunnan, sieluhan on siis tajuntakin. Kaikki ihmiset ovat sinänsä jumalan henkiä, mutta sielunlaki jakaa meidän tajunnan kahtia prosentuaalisesti 25 ja 75. Tajuttomalla ihmisellä ei toimi järki eikä aistit, joten sielutieteessä oleellinen kysymys koskee meidän tajuntaa. Vaikka puolet ihmiskunnasta on naispuolisia, puolet miespuolisista tajuaa todellisuuden naisellisella tavalla. Tunne sielunlaissa henkinen minäsi. Vaikka puolet maailman miehistä tajuaa todellisuuden naisellisella tavalla, minulla on miehinen tajunta. Sitä tutkii sielutiede.
Sielunlain todellisuus
15
62
Vastaukset
Sielunlaki tarkoittaa, että puolet maailman miehistä tajuaa todellisuuden naisellisella tavalla. Mutta minulla on miehinen tajunta, koska olen kokenut erittäin harvinaisen sielunlain muutostekijän kuten profeetta Muhammad. Me olimme joskus tyttöpoikia.
https://www.facebook.com/tapioa.karna
Jumala tai Allah on Sielunlain perusteella vain rahan epäluonnollinen mielikuva, tyhjä rukous. Kun maailmantalous pysähtyy ensi vuonna ikuisesti, silloin alkaa ikuinen demokratiavallankumous eli pahuuden tuhoaminen. Se on rahamiesten ja myös uskovien naurettava tienpää- luonteesi_paljastaja
Voitko antaa linkin johonkin tieteelliseen tutkimukseen, jossa tämä on todistettu?
luonteesi_paljastaja kirjoitti:
Voitko antaa linkin johonkin tieteelliseen tutkimukseen, jossa tämä on todistettu?
Tässä kirjani : https://kirja.elisa.fi/ekirja/sielunlaki
nyt. äijä se. TURPA. KIINNI!!!!
- kaikkeakanssa
Mitä horinaa tämä nyt on?
- Lokkilaivailee
Joka uskovainen uskoo satuun jota ei ole olemassa, sitten koittavat jakaa satusanomaansa ylpeänä.
Uskovaiset=kuolemaa pelkääviä, märäntyneitä somalinpaskoja. - Lokkilaivailee
Homo koittaa selitellä. Ehkä luulet juu ittesi naiseksi, ehkä joku sokea somali voi kyrpää antaa.
Minä olen mies ja tajuan että nainen ja mies on tasa-arvoisia maailmassa.
Jokainen joka muuta väittää, voi vetää ittensä hirteen.- Lokkilaivailee
Työnnä sinä kusipää pääsi somalin perseeseen, helvetin risukeppi.
- estrogeenisosialisti
sielunlaki kirjoitti:
Puraise pökälettä!
Mistä olet varastanut profiilikuvasi?
- hfedhvbhsdv
Avaaja on selvästi joku kiihkovassaripelle.
- Yhdenlaki
Ei ole olemassa mitään sielunlakia.
On vain yksi laki joka ei ole illuusiota.
Sinä olet kaikki, jokainen olento, jokainen tunne, jokainen tilanne, olet yksey, olet äärettömyys,valo/rakkaus, rakkaus/valo sinä olet. Tämä on yhden laki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009