ihottumahoito

ihoapua

aloe vera juoma tai Havupuu-uutejuoma olisko nuista apua ihottumaan joka on jaloissa olen käynyt lääkärissä ja koillu useita rasvoja ne helpottaa mutteivat poista kokonaan ihottumaa pois olisko nuista kummastakaan joumasta apua
söin Omegat Vahva Tyrniöljy Mustikka kapseleita 2 päivässä minusta ne autto mut kun kävin lääkärissälääkärimääräs ylä ropassa oleviin mustapäihin (vinneihin ) lääkettä joka on a johdan nainen niin lopetin Omegat Vahva Tyrniöljy Mustikka syönninn niin alko nuo jalat taas paheneen vaikka lääkäri määräs niihin rasvaa jota oon käyttäny nyt yli 2 viikkoa eikä ole auttanu vioelä ainakaan ollenkaan pitäskö alkaa taas syödä Omegat Vahva Tyrniöljy Mustikka kapseleita kun mielestä ne autto ihoon vai voiko tulla haittaa jos niissä on A vitamiiniä kun on tuo lääkitys a johdannainen lääke nyt (isotretinoin) tai olisko jollain jotain muuta mikä auttanu ihottumaan (soriasista tai kolikko ihottuman tyylistä on tuo ihottuma ) se on syötävä lääke jota lääkäri määräs

3

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eienäänaloejuomaa

Minäkin kärsin atooppisesta ihosta. Innostuin tossa taannoin ostaan niitä aloevera juomia join joka päivä vähän... itselleni kävi kuitenkin niin että päänahka alkoi kutisemaan ja hilseilemään rajusti! Hiuksia alkoi lähtemään...Naamaan ja etenkin hiusrajaan ilmestyi ihottuma läiskiä jotka hilseili ja alta paljastui punainen läiskät. En ensin osannut edes yhdistaa tota siihen juomaan mutta kun se loppui ja oireet helpottui ja vasta seuraavallakerrallakun ostin lisää aloe juomaa ja oireet alkoi jälleen.sitten ymmärsin lopettaa litkun juomisen ja niin oireet vähitellen katosi ja ostin vielä kortisonia avuksi. Enään en aloe jupmia juo...

• 181

Gluteiini, laktoosi ja sokeri pois kokonaan ruokavaliosta. Suolisto kuntoon, käy funktionaalisella lääkärillä ja ravintoterapeutilla.

Iholle kookosrasvaa, seesamöljyä tai perusvoiteita.

Sisäinen terveys heijastuu ihosta, mikään voide tai lääke ei auta iholla, ellei suolisto voi hyvin.

• Granpaswonder

Koitin sieni-ihottumaksi epäilemääni ihottumaa hoitaa tolla havupuu-uutejuomalla. Ei parantunut. Parantui kuitenkin männyn pihkaa sisältävällä palasaippualla pesemällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6915
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      38
      1963
    Aihe