Kannattaa erota kirkosta nyt eikä ylihuomenna, niin välttää koko vuoden 2016 tulojen kirkollisveron. Joku muukin huomannut: http://www.eroakirkosta.fi/static/ek-tilastot/
Jos eroaa tammikuussa, joutuu silti maksamaan koko vuoden tuloista kirkollisveroa. Se on kyllä ihan väärin. eihän esim. ammattiliiton tulosidonnaista jäsenmaksua tarvi maksaa kuin siihen asti kun on jäsen. Mutta pitää alkaa maksa heti kun liittyy ja rupee tööihin.
Kirkko sallii uusien jäsenten vapaamatkustajuuden jopa miltei koko vuodeksi eli koko loppuvuodeksi.
Hyvä tietää kirkosta eroamisesta
VapaaMatkustamaan
3
<50
Vastaukset
- juudassentään
Maksetaanko minulle 25 vuoden verot takaisin jos nyt liityn takaisin kirkkoon?
- kaksinaamaista
Eikö olekin metkaa. Kirkollisista arkipyhistä maksettava korvaus kyllä kelpaa, vaikka ei kuulu kirkkoon. Miksi työnantajat velvoitetaan tuollaiseen turhakkeeseen?
- saatanankirkko
"Miksi työnantajat velvoitetaan tuollaiseen turhakkeeseen?"
Elä muuta sano. Kerro myös, että miksi firmat maksavat kirkollisveroa?
Meiltä meni firma konkurssiin, mutta eipä näkynyt pappia firman hautajaisissa, vaikka veroja on maksettu vuosikymmeniä kirkolle!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3147894Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne926164Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733611Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322147Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222056- 391963
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961954- 751706
- 441514
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311470