Kertoisitteko omia kokemuksianne, kun elämä lyö vastaan. Itselläni todella rankka vuosi takana. Jouduin lastensuojelulaitokseen ja rakastamani mies poliisitutkintaan (häntä syytetään hyväksikäytöstäni). Hän on syytön. Nyt kysytte, kuinka voin tietää sen varmaksi. Uskokaa minua. Joko hän osaa valehdella kaikille, jopa itselleen, tai on syytön. Lisäksi minulla ei ole ollut puhelinta huhtikuusta lähtien jne. Mulla on masennusta ja viiltelin itseäni kesällä ja syksyllä. Lopetin sen kuitenkin puolitoista kuukautta sitten. Vanhemmat ovat ihania, mutta uusperhe elämä on hieman vaikeaa... Ystäviä on, mutta silti maailma tuntuu musertavan täysin. Itku tulee todella helposti. Uskosta on ollut apua, ja nyt elämäni on muuttumassa parempaan suuntaan.
Vuosi 2015. Kokemuksianne?
5
330
Vastaukset
- gg123
Lisään sen, etten saa pitää tuohon mieheen minkäänlaista yhteyttä. Ymmärrän syyn, mutta se tekee kipeää. Lisäksi lastensuojelu on toiminut tilanteessamme täysin väärin. Minua pidettin laitoksessa 3 kk, kunnes pääsin kotiin. Koulu sujuu loistavasti eikä mulla ollut muita syitä olla siellä, kuin että meinasin aina ottaa yhteyttä tuohon mieheen...
- JESSUSA
MUUTOSTEN VUOS 2015
MUUTIN RYHMÄKOTII
VAIHDOIN TYÖPAIKKAA
KOIN PALJON
2016 ODOTUKSET
PÄÄSIS SAAMAA UUSIA HAASTEITA
KAIPAAN OIKEESTI UUSIA HAASTEITA - TURHAUTUNU
KAIPAAN OIKEESTI UUSIA HAASTEITA. PARISUHDETTA JA MENOO KIHLOIHIN
- gg123
Ymmärrän. Jollain tapaa itsekin toivoisi noita uusia haasteita, mutta mulla taitaa olla niitä tällä hetkellä ihan tarpeeksi :) Onnea kihloihin yrittämisessä. Nykymaailma osaa tehdä siitä hyvinkin haastavaa. Toivotan sinulle oikein mukavaa vuotta 2016.
- totuudenetsijä
gg123 kirjoittaa avauksessaan Juhana Kristian Hursti -nimisestä miehestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374985Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5081614Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50783Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728