Vuosi 2015. Kokemuksianne?

gg123

Kertoisitteko omia kokemuksianne, kun elämä lyö vastaan. Itselläni todella rankka vuosi takana. Jouduin lastensuojelulaitokseen ja rakastamani mies poliisitutkintaan (häntä syytetään hyväksikäytöstäni). Hän on syytön. Nyt kysytte, kuinka voin tietää sen varmaksi. Uskokaa minua. Joko hän osaa valehdella kaikille, jopa itselleen, tai on syytön. Lisäksi minulla ei ole ollut puhelinta huhtikuusta lähtien jne. Mulla on masennusta ja viiltelin itseäni kesällä ja syksyllä. Lopetin sen kuitenkin puolitoista kuukautta sitten. Vanhemmat ovat ihania, mutta uusperhe elämä on hieman vaikeaa... Ystäviä on, mutta silti maailma tuntuu musertavan täysin. Itku tulee todella helposti. Uskosta on ollut apua, ja nyt elämäni on muuttumassa parempaan suuntaan.

5

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gg123

Lisään sen, etten saa pitää tuohon mieheen minkäänlaista yhteyttä. Ymmärrän syyn, mutta se tekee kipeää. Lisäksi lastensuojelu on toiminut tilanteessamme täysin väärin. Minua pidettin laitoksessa 3 kk, kunnes pääsin kotiin. Koulu sujuu loistavasti eikä mulla ollut muita syitä olla siellä, kuin että meinasin aina ottaa yhteyttä tuohon mieheen...

• JESSUSA

MUUTOSTEN VUOS 2015
      MUUTIN RYHMÄKOTII
      VAIHDOIN TYÖPAIKKAA
      KOIN PALJON
      2016 ODOTUKSET
      PÄÄSIS SAAMAA UUSIA HAASTEITA
      KAIPAAN OIKEESTI UUSIA HAASTEITA

• TURHAUTUNU

KAIPAAN OIKEESTI UUSIA HAASTEITA. PARISUHDETTA JA MENOO KIHLOIHIN

• gg123

Ymmärrän. Jollain tapaa itsekin toivoisi noita uusia haasteita, mutta mulla taitaa olla niitä tällä hetkellä ihan tarpeeksi :) Onnea kihloihin yrittämisessä. Nykymaailma osaa tehdä siitä hyvinkin haastavaa. Toivotan sinulle oikein mukavaa vuotta 2016.

• totuudenetsijä

gg123 kirjoittaa avauksessaan Juhana Kristian Hursti -nimisestä miehestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4985
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      508
      1614
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      933
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      911
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      783
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe