Laitan aina pohjaväriksi tummanruskean ja pari vaaleeta raitaa n.1cm :n päästä juuresta. Kun on edellisen kerrran on laittanut 1cm juureen tummaa ja seuraavalla kerralla olisi aika vaalentaa ei ole itse onnistunutkaan parin sentin vaalentaminen. Kampaajalla pienen pieni alue tehtävä. Löytyykö kaupan tuotteita sellasta vaalennus/raidoitus ainetta jolla saa aiemmin värjätyn hiuksen vaalennettua. Joskus olen kokeillut Poly Blonde M3
Schwarzkopf. Sillä saanut vain vaalennettua värjäämättömän juurikasvun. Löytyisikö mistään apua?
Millä saa värjätyn hiuksen vaalennettua?
maves10
2
201
Vastaukset
- Tsemppiä
Väri ei vaalene värillä. Tarvitsee vaalennusaineen:)eli raita aine kaupasta käy. Mutta saattaa jäädä kultaiseksi :)
- Anonyymi
Riippuu tavoitteesta. Vaalennettua ehkä saa riittävästi vaaleanruskeaa varten. Platinasta en näillä spekseillä haaveilisi. Mutta ihan perus 20vol hapete ja jauhe, osta riittävän isot purkit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224444- 203585
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052387- 272081
- 341984
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151648
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191467- 121331