Haastan kaikki 10 eurolla mukaan!

realisti

Haastan kaikki kansalaiset 10 eurolla mukaan. Vien huomenna 10 euroa SPR:n lippaaseen. Jos viisi miljoonaa suomalaista lahjoittaa kymmenen euroa järistyksen uhreille, tulee siitä yhteensä 50 000 000 euroa! Enemmän kuin monet suuret valtiot ovat tähän mennessä myöntäneet apua. Olisimmeko joskus esimerkillinen ja ylpeä kansa jossain asiassa? Nyt olisi hyvä sauma!!

KOSKAAN EI VOI AUTTAA LIIKAA!!!

TÄTÄ SANOMAA SAA NYT LEVITTÄÄ YMPÄRI ÄMPÄRIÄ !!!!!!!!!

10

1801

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tim

Kannatetaan. Itse soitin jo 10 Euron puhelun SPR:n numeroon aiemmin illalla. 10 Euroa ei
      varmastikaan ole liikaa kellekään suomalaiselle.

• Spr-kerääjä

Tämä on oikeaa toimintaa lahjoittaa apua ja rahalahjoituksia Aasian katastrofissa menehtyneille uhreille. Itse toimin huomenna vapaaehtoisena Spr-kerääjänä. Apu on aina tarpeen, kiitos kaikille lahjoittajille.

• Hyvä!

Niinhän se on, että suru yhdistää!
        Harmittaa vaan nuo jotkut, jotka tämänkin asian politisoivat, mm moittien ja nimitellen maan pää- ja ulkoministeriä, maan presidenttiä.
        Jatketaanpa se haaste myös näille uhooville halmeille. Olisi erittäin isänmaallista auttaa.
        Moni kunta jättänyt ilotulitteensa ja maaherrat peruneet vastaanotot.
        Samaa me voisimme luopua vaikka uudenvuoden tinoista, shampanjasta ja siitä toisesta saunaoluesta. Viisi miljoonaa kotia tuhoutunut täysin!

• Minna

Mä soitin eilen 10 euron puhelun myös ja ei se oo niin kauheeta pistää sinne 10 euroa ja sit mun äiti pisti 10 e ja mun iskä 5 euroo ETTÄ...

• elde._.

olen ihan järkyttynyt tästä asiasta en ole varma onko joku sukulainen kuollut mutta luultavasti ei.meidän perhe lahjoitti yhteensä 60€ keräykseen ja annetaan varmaan lisää vielä...tämä on ihan kauheaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Otin asian omakseni tietämättä haasteestasi jo eilen. Samalla summalla, kun sinäkin. Kiitos sinulle tästä viestistä ja kehoituksesta jatkaa auttamista. Nimimerkin työpaikalla on 3 keräyslipasta. Ennen niiden saapumista laitoin pankin kautta alussa mainitun apuni. Jatkossa lippaiden tultua, annan myös niihin roponi vielä lisäksi.

Meidän tulee tuntea yhteisvastuuta, olimme sitten köyhiä tai vähän varakkaampia.

Jatkakaa, apua tarvitaan niin lukemattomasti.

Voi näitä surun aikoja.

Pienipalkkainen nainen Porista

• mem

No niin. Kerrankin joku on oikealla asialla. Itse olen lahjoittanut 65 euroa ja se todellakin tuntuu pieneltä rahalta verrattuna siihen suureen tarpeeseen. Omatuntoni ei olisi antanut periksi jos en olisi lahjoittanut. Kaikki mukaan "realistin" haasteeseen !!!!!!

• Mia

Antakoon kaikki rahaa jotka kykenevät. En tarkoita nyt itseäni, mutta on monia ihmisiä, joille 10 tai viisikin euroa on paljon rahaa. Siksi mielestäni ei pitäisi "määrätä" mitään rahasummaa maksettavaksi eikä myöskään luoda kuvaa, että on parempi ihminen jos lahjoittaa enemmän. Jokainen lahjoittakoon kykynsä ja omatuntonsa mukaan. Kaikilla ei yksinkertaisesti ole mistä antaa.

• enarbaro

Annoin 50! se ei todellakaan ole paljon yhdeltä!

• eipäei

vittu kun ei oo kuin 7e rahaa..vähä vaikea lahjoittaa 10e.
      Mun puolestaa saa lahjoitella ne joilla on siihen varaa.Minä en lippaisiin rahaa tiputtele.
      Vähävaraisena pitää laittaa asiat "tärkeysjärjestykseen"...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7310
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3577
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      365
      1937
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1449
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    9. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe