Eiks niissä voisi olla joku standardimallinen hakanen, joka muijan kohdalla saa arpoa miten sen saa avattua sieltä selän takaa, jonne ei edes näe!
Rintsikoiden avaaminen
8
1688
Vastaukset
- HelppoaKunOsaa
Kyllä ne hakaset on todella standardisoituja ja yhdellä kädellä ovat kaikki rintsikat auennet noin 1,2 sekunnissa.
Rintaliivin hakanen on ollut suurinpiirteen samanlainen jo noin 100 vuotta.
Poika, vain harjoitus tekee mestarin tässäkin lajissa.
100.000 :net rintsikat avautuvat jo noin 1,4 sekunnissa sultakin.- naistanaurattaa
Sinulla taitaa olla vähän kokemusta, kun olet aina samanlaisia hipelöinyt.
- HelppoaKunOsaa
Joskus nuoruudessa oli jotain yhden ison koukun rintaliivejä, mutta eipä niitä ole viimeaikoina tullut vastaan.
Kuvissa on näkynyt vetoketjukiinnitteisiä, mutta luonnossa en sellaisia ole nähnyt.
Kerroppa naurava nainen minkälaisia kiinnittimiä olet nähnyt, ehkä omistatkin sellaisia.
Mielelläni opin aina uutta tästa viehättävästä alasta.
Kuva se vasta olisikin mukava yllätys
- meriminkki
kyllä minunkin mielestä kaikissa takaa avattavissa rintsikoissa on samanlaiset hakaset, ainoastaan hakasten lukumäärä vaihtelee sen mukaan kuinka leveä (ts. korkea) liivin ympärysosa on.
en itse ainakaan ole muunlaisiin virityksiin törmännyt, vaikka lukuisia eri malleja olen ehtinyt kokeilla siitä lähtien ku mulle tissit pentuna kasvoi.
(poislukien tietysti edestä avattavat ja pään yli puettavat liivit sekä bikinit.)- HelppoaKunOsaa
Niin, kyllä ne hakaset vaan tulevat vastaan, kun rintsikoista puhutaan. Tuli ehkä vähän liian rehvakkasti sanottua, että kaikki rintsikat aukeavat 1,2 sekunnissa ja vielä yhdellä kädellä.
Muistui mieleen eräs laivaristeily, jossa tutustuin ihastuttavaan 35 vuotiaaseen rouvaan, joka käytti sellaisia vähän pitempiä rintaliivejä.
Pakko on myöntää, että hänen rintsikoitten aukasuun meni ainakin neljä, ehkä viisikin sekunttia. Voi olla, että lievällä humalatilalla oli osuutta asiaan.
http://aijaa.com/brzmkl
En tiedä jäikö sormet jotenkin hakasten väliin, vai olinko niin hermostunut tilanteessa, että kädet tärisivät kiihkeästä toiminnasta. - OliskoTietoo
Ovatpa mukavan näköiset liivit ajatellen kipeätä selkääni ja miksei tietenkin pienten jenkkakahvojen piilotukseen.
En ole liikkeissä noita nähnyt vaikka olen yrittänyt katsoa, sattuisko joku tunnistamaan mikä liivi ja mistä niitä saa. - Joskus_nähnyt
OliskoTietoo kirjoitti:
Ovatpa mukavan näköiset liivit ajatellen kipeätä selkääni ja miksei tietenkin pienten jenkkakahvojen piilotukseen.
En ole liikkeissä noita nähnyt vaikka olen yrittänyt katsoa, sattuisko joku tunnistamaan mikä liivi ja mistä niitä saa.Materiaalista päätellen voisi olla jotain halpamerkkiä. Vastaavia olen nähnyt Tallinnan halpakaupoissa. Vaatii vähän paremman kropan kuten kuvassa koska isommat jenkkakahvat pullistelee läpi.
- OliskoTietoo
Ei ole Tallinnanmatkaa ainakaan vähään aikaan tiedossa, mutta löytysko Suomesta jostakin.Onko joku sattunut näkemään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467455
- 324098
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432268
- 372268
- 162246