http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/eur_tulevaisuus_tallainen-44995
Ei näytä hyvältä minusta.Tämä ei ollut minun unelmaani, voiko joku olla niin sairas että unelmoi tälläistä huomista? Te unelmoijat rikoitte minun ja miljoonien suomalaisten ja tulevien sukupolvien unelmat iäksi.
Tälläinen on lähitulevaisuus suomessa
2
129
Vastaukset
- lastemmesuomi
Suomesta on tullut kehitysmaa ja eläintarha.
Lapsemme ja lapsenlapsemme tulevat vaatimaan vastauksia, syyttämään sukupolveamme ratkaisuista, varsinkin vuodelta 2015.
Suurin osa suomalaisista ei ole halunnut Suomea pilattavan tällä tavoin, ei mistään hinnasta, ei .... ikinä.
Maassamme myös asuu ja elää vielä ainakin yksi veteraani, jolla on muisti tallella. Milloin menet - yksinvaltiasministeri - selittämään nämä maahanmuuttoratkaisut ja pakolaispoliittiset ratkaisut Hänelle kasvotusten ?
Suomen päättäjä antoi itsevaltiaan tavoin idioottimaisen ja katastrofaalisen kutsun mediassa kaikelle maailman kansoille tulla Suomeen - maan rajat ovat auki !!!
Voiko Suomessa päättäjätason henkilö olla työssä sairaana, ilman sairaudentuntoa, ilman minkäänlaista tuntoa - edes omaatuntoa ?- seirisu
Samaa mieltä,mutakuonot hilluu joka puolella,pakko lähteä itse pois Suomesta,ryvemme lamassa ,velalla ei elintasovale mutiaisia elätetä,se on totuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184