Isis:n huippusalainen ohje paljastui

morningstarx

10

102

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelottaa.ja.oksettaa

emme lue poliittisia linkkejä ja sitäpaitsi, miten joku tietää ohjeen salaustason ('huippusalainen')? onko daeshilla montakin eri salausluokkaa?

• okkigaam

On todella kauhistuttavaa huomata että "harjoitus" Kohdistuu niihin joita kaikkein eniten pitäisi suojella. Jo tämä kertoo heidän luonteensa kieroutumisesta, kun lapsesta asti on koetettu iskostaa ( joukko) raiskauksen olevan se miehen sankari teko.Joka samala todistaa suuren osan heistä olevan piilo homoja. Mitä sillä saa aikaan, halveksuntaa, pelkoa väkivallasta ja kaiken lisäksi raukkamainen teko. Porukalla hyökätä uhrien kimppuun. Meidän nuorilla naisilla ei ole muuta vaihtoehtoa edessä, kun lähteä niille itsepuolustus kursseille ja todeta ettei mikään, kukaan, koskaan, saa alistaa kansaa joka haluaa elää vapaassa maassa, vapaasti. Ne sisnisilmäiset pellava päät, jotka ehdoin tahdoin haluavat tutustua näihin raiskaajiin, tietäkööt mikä on heidän tulevaisuutensa, varoitan, älkää uskoko mihinkään, variksen valoihin. Nekin jotka eivät usko-> laittakaa kiittimet ristiin ja pyytäkä rajoilemme suojelusta. Sillä ajatus on jo energiaa.

• aw34et

Tottahan toki niissä on homoja aivan saman verran kuin länsimaissakin ja koska homous on sielläpäin kuolemalla rankaistava ominaisuus niin tämä aiheuttaa lieveilmiönä kaikenlaista pahuutta. Luulempa että johtavat tahot sielläpäin jopa ymmärtävät tämän ja käyttävät sitä hyväkseen.

• AjanKysymys
      • AjanKysymys

Uudenvuoden tapahtumissa kyseessä lienee ilmiö nimeltä "taharrush gamea", joka on tuttu juttu Lähi-idässä ja Pohjois-Afrikassa. Mieslössit ahdistelevat ja jopa raiskaavat naisia varsinkin isompien kokoontumisten yhteydessä. On nyt ilmeisesti rantautunut Suomeenkin. Noh, vappunahan se nähdään.

http://www.breitbart.com/london/2016/01/10/german-authorities-fear-repeat-of-cologne-as-taharrush-comes-to-europe/

http://mvlehti.net/2016/01/10/eurooppaan-on-rantautunut-taharrush-gamea-muhamettilaismiesten-suurella-joukolla-harrastama-seksuaalinen-hairinta-joka-usein-johtaa-myos-raiskaamiseen/

• dyjyed

Sitä minä itekkin olen miettiny, että se olisi joku testi?
        Ennen oikeita pippaloita.

Pahoin pelkään!
        Että kun tässä kevät koittaa, ja ilmat lämpenee.
        Niin jotain odottamonta tulee tapahtumaan vielä näitten pakolaisten johdosta täällä meillä Suomessa.

Ja siitä minä olen täysin varma, että sitä jotain tulee tapahtumaan..

• kgktkhigk

Mun veikkaus on että tänävuonna tapahtuu jonkunlainen terroriteko suomessa.

• abradakabra

Anarkiaa....hoohaa...disorderia ja tumulttia....haahhahahaaaa

• TotuusVapauttaa2016
    • outoja-ovat-kyllä

Sillä porukalla ei ole muuta huippusalaista kun rikollinen mieli ja teot. He ovat yhteiskuntien vihollinen ja yhteiskunnat tulevat lopettamaan sellaisen mätäpaiseen.
      Se että politiikot eivät ihmettele pakolaisten perheitä ( miehiä miehiä miehiä) on ihmeellistä. Miten ne perheet voivat olla pelkkiä miehiä? Jokaisessa pakoilaiskuvassa on pelkkiä miehiä. Jos joku nainen lapsineen on siellä välissä, niin se on minimaalista ja harvinaista.
      Miesperheet ovat jotakin outoa näin länsimaalaiselle ihmiselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5150
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2944
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      30
      1768
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1593
    Aihe