Heippa! olen jo pitkään halunnut lävstää nenän sivuni. mutta pelkään että siihen kasvaa rustopatti. minulla on korvassani kaksi rustolävistystä, tehty neulalla (en ikinä ampuisi mitään lävistystä itseeni, hyrrrrr) joihin kumpaankin tuli rustopatti. tosin, pari nensimmäisen yön aikana nukahdin korvani päälle joka voi olla syy. osaisiko joku kertoa että onko minulla yhtä suuri mahdollisuus saada rustopatti nenääni?
Kiitos hurjasti!
Rustopatti
4
158
Vastaukset
- Emozer
Jos tulee ota teelusikallinen vettä pari tippaa teepuuöljyä ja hinkkaat pumpulipuikolla niin se voi lähteä c: ja mitä materiaalia se koru on ?
- Rustopattiko
kirurgin terästä c: mistäs saisin teepuunöljyä? :o
- Emozer
Vaihdappa kirurgin teräs koru titaani koruun koska kirurgin teräksessä on yleensä nikkeliä ja titaani ei aiheuta allergiaa / allergisia reaktioita. Teepyyöljyä saa luontaistuotekaupoista.
- lävistetty94
Teepuuöljyä saa myös apteekista kysymällä (säilyttävät laatikoissa eli eivät ole hyllyssä esillä). Maksaa alta kympin ainakin kun apteekista ostin. Suosittelen myös titaanisia koruja. Mulla kirurginteräs aiheutti nenässä juurikin patin. Jos sellainen alkaa nenään muodostua niin teepuuöljy MAX 3 krt/vko koska se kuivattaa ihoa. Muuten voit hoitaa keittämällä vettä ja lisäämällä joditonta hienoa merisuolaa (n 0.85e kaupasta) ja topsipuikolla haudutat 5-10min. Itse käytän mittasuhteena n 2-2,5 dl vettä ja n 1/4-1/3 tl merisuolaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402038