punatulkut joutsenten tapaan loppuikäkseen?
Kysymyksen syynä se, että tuossa kun olen ruokaa linnuille vienyt, siellä näyttää nyt vahtia pitävät yksi punatulkkupariskunta, välillä kyllä siihen lehahtaa pienehkö parvi muitakin punatulkkuja. Mutta siis tämä yksi pariskunta, ja senkin käyttätymisestä olen ollut, sen muutaman kerran kun olen lautaa kytännyt, pistävinäni merkille että herra vahtii kun rouva syö.
No, muutenkin tuossa liian lähekkäin asettujen ruokinta-astioitten muodostamalla ruokabaarilla on vahtijoita. Käpytikka näyttää pysyttelevän lähellä, ja saattaapi esim. punatulkkuparvin tullessa paikalle ruveta parvea siihen malliin lähentelemään, että se poistuu paikalta. Ja jossain vaiheessa äksy talitintti ajeli muita tinttejä pois.... Oravista nyt puhumattakaan.
avioituvatko
punatulkkupari
1
58
Vastaukset
- joo_pareittain
Suomen Luonto lintulautavierailijat-sarjan mukaan punatulkut talvisin liikkuvat pareittain tai pieninä parvina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323928
- 453300
- 402909
- 172686
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000