miten asennetaan 6,2d vaniin ns.turbiinin lukko,ettei vaihda jatkuvasti kärryä vedettäessä.
miten laitetaan.
1
538
Vastaukset
- Kiva-Auto
Turbiinilukko on hydromekaaninen toiminto, joka tasanopeudella, yli 50 km/h ajettaessa kytkee turbiinin yhdeksi limpuksi. Tarkoittaa sitä että turbiinipyörällä ja pumppupyörällä ei ole keskinäistä nopeuseroa.
Se, mitä luulet automaatin vaihtamistoiminnoksi, saattaa olla turbiinilukon päälle- ja poiskytkeytymistä. Turbiinilukon tulee kytkeytyä pois päältä aina kun lasket jalan kaasulta ja rullaat. Kaasua uudestaan painettaessa turbiini pyörii hetken kovemmilla kierroksilla ("luistaa") ennen kuin se saavuttaa tilan jossa se voidaan lukita.
Jos automaatti muuten vaihtaa pykälää vaunua vetäessä, niin se tekee juuri sitä työtä jota varten se on rakennettu. Automaatin tarkoitus on pitää moottorin kierrokset hyvällä työalueella ja suojata voimansiirtoa liiallisilta rasitteilta.
Mikäli vanissa ei ole erikoistilauksena erityisen tiheää tai harvaa perävälitystä, välityssude on sellainen, joka on tarkoitettu 65 mph (n. 110 km/h) marssinopeuteen. Tämä eurooppalainen 80 km/h saa automaatin vaihtamaan useammin pienemmälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134