nii tunteeko sen samalla tavalla, kuin elävää koskettaessa, vai meneekö käsi niiku läpi?
JOs kummitukseen koskee
ghyuf
4
96
Vastaukset
- Abraham_Nenonen-Sahlberg
Jos nettikummitukseen koskee, niin näppeihin jää alkoholin tuoksu.
No, menikö kätesi läpi?
Jos ei mennyt, sanoisin, ettei siellä ollut kummitusta, mutta sinulla oli aihetta huoleen silti. Oikeastaan jopa enemmän kuin, että kätesi olisi mennyt siitä/hänestä läpi.- kummitustenvihaaja
ei ole olemassa kummituksia!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
JOS on kirottu sana tässä pari esimerkkiä:kerran kaverini sanoi JOS hevosesi lähtee pukkilaukalle mä alan kirkuu sit se lähti pikkulaukalle ja se alko kirkuu sit kerran mun kaveri sano JOS mä nyt joudun samaan ryhmään mun ihastuksen kanssa Ja se joutu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225004- 234083
- 272371
- 342184
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191567- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144