lakki12345

likkaaa

olisko kenelläkään vinkata hyvää ja edullista ripsien pidennystä khao lakissa/parturia :)

4

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ennen kävin parturissa aina ennen matkaa. Nykyisin sitten paikan päällä. Jos satutte asumaan eteläisellä khao lak beachillä (emerald, merlin, briza, diamond, sunetra)
      Niin isontien risteyksestä vähän phuketin suuntaan. Ehkä parisataa metriä. No kävelymatkanpäässä kuitenkin. Toisella puolella tietä matala rakennus, jossa muutama liikehuoneisto. Lukee beautiful saloon. 200 thb. Olen ollut tyytyväinen.
      Viime reisulla tosin jouduin käymään lam kaenissa parturissa, ja oli pettymys. Näytin että pois korvilta ja mistä edestä leikataan. Nappasi juuri sen mitä pyysin, ei päältä esim laisinkaan. Aikaa paloi paljon mutta mitään ei juuri tapahtunut. Kun taas tossa toisessa menee aikaa vartin verran, ja siinä jo hierottu niskojakin, joskin se hieronta ei montaa sekunttia kestä.
      Huumorilla piti vain ottaa viimekertainen kokemus.
      Ripsien pidennyksestä ei mulla ole mitään kokemusta sattuneesta syystä :)

• tossa hehkutusketjussa (ihan lopussa) joku kehui kampaamoa bang niang ssa

• Hiukset_ojennukseen

Minulla on mukana kuva sellaisista hiuksista, jotka haluan. Olen saanut ihan mieluiset hiukset, kun olen näyttänyt kuvan. On toiminut Patongilla, Karonilla ja Khao Lakissa. Vaikka naisihminen olen, en ole turhan kranttu. Ainakaan, jos hintaa ajattelee

• lakki12345

no joo kiitosta vaan :) pakko melekeen käyrä reissus parturis kun ollaan 5 vkoa ja aikamoonen D- vitamiini ryöppy ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5324
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4508
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2038
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1968
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1307
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe