olisko kenelläkään vinkata hyvää ja edullista ripsien pidennystä khao lakissa/parturia :)
lakki12345
4
128
Vastaukset
Ennen kävin parturissa aina ennen matkaa. Nykyisin sitten paikan päällä. Jos satutte asumaan eteläisellä khao lak beachillä (emerald, merlin, briza, diamond, sunetra)
Niin isontien risteyksestä vähän phuketin suuntaan. Ehkä parisataa metriä. No kävelymatkanpäässä kuitenkin. Toisella puolella tietä matala rakennus, jossa muutama liikehuoneisto. Lukee beautiful saloon. 200 thb. Olen ollut tyytyväinen.
Viime reisulla tosin jouduin käymään lam kaenissa parturissa, ja oli pettymys. Näytin että pois korvilta ja mistä edestä leikataan. Nappasi juuri sen mitä pyysin, ei päältä esim laisinkaan. Aikaa paloi paljon mutta mitään ei juuri tapahtunut. Kun taas tossa toisessa menee aikaa vartin verran, ja siinä jo hierottu niskojakin, joskin se hieronta ei montaa sekunttia kestä.
Huumorilla piti vain ottaa viimekertainen kokemus.
Ripsien pidennyksestä ei mulla ole mitään kokemusta sattuneesta syystä :)- Hiukset_ojennukseen
Minulla on mukana kuva sellaisista hiuksista, jotka haluan. Olen saanut ihan mieluiset hiukset, kun olen näyttänyt kuvan. On toiminut Patongilla, Karonilla ja Khao Lakissa. Vaikka naisihminen olen, en ole turhan kranttu. Ainakaan, jos hintaa ajattelee
- lakki12345
no joo kiitosta vaan :) pakko melekeen käyrä reissus parturis kun ollaan 5 vkoa ja aikamoonen D- vitamiini ryöppy ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445249Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5271786Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748