Hei. Valmistuin viime toukokuussa levyseppähitsaajaksi, olin työharjoittelussa juuri ennen valmistumistani hitsaajana ja he pyysivät minua jäämään kesätöihin sinne, no minähän jäin. Kesätöiden viimeisenä päivänä johtaja kyseli tulevista amk opinnoista ja siitä mihin olen suuntautumassa siellä. Ja kun kerroin se sanoi et täällä voit sitten suorittaa työharjoittelut ja näyttötyöt.
Jäin vaan miettimään et tarkottiko se et enskesänä menisin sinne hitsaajaks vai inssihommiin tutustumaan.. Mun on nyt pitäny soittaa sinne mutten oo uskaltanu. Mulla on ranteessa ongelmii joten jos joudun hitsaajaksi sinne, joutuisin olemaan aika paljon saikulla. Viime kesänä jouduin ottaa saikkuu jännetuppitulehduksen vuoksi eikä seole vieläkään parantunu.
Onko kukaan päässy ekan amk vuoden jälkeen inssiharjoittelijaksi vai joutuuko kaikki automaattisesti duunariks?
Ekan vuoden työharjoittelu
Mahiksia
2
114
Vastaukset
- Mahiksia
Eikö kukaan ole ollut samankaltaisessa tilanteessa?
- kysyn.mie
Maksoiko ne palkkaakin sun työpanoksesta? Vai onko se vain lapin erikoisuus ettei töistä palkkaa makseta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457402
- 324078
- 573615
- 503130
- 172816
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512349- 532317
- 372258
- 432258
- 162246