Röykän VOK kasvoi TAAS 15.1.2016

aluetarkastaja

VOKkiin tuotiin pe 15.1.2016 illalla Greenline-yhtiön 3 bussillista uusia "17-vuotiaita". Bussit ajoivat Järvenpäästä ( lue Imatralta) päin pimeinä ja mutkittelivat Tuusulan pikkutiet ja lopussa yksi auto kiersi Mäntysalon kautta. Perässä Kovasen musta pikkubussi jossa jotakin teollisuusvartijoita.

Miksi ihmeessä ajot pitää ajaa pimeinä, ettei matkustajat muka näy ulos.

Olen tarkkaillut VOKin tulijat siitä kuulaasta syyskuun sunnuntaista kun 2 Kovasen mustaa isoa bussia toi ne ensimmäiset karvaiset arvovieraat Irakinmaalta tänne hotellilomalle. Seurannut tulevia ryhmiä kaukaa kun on hyvä tietolähde "sisällä". Haulikko turvana ajomatkoilla kun ei tiedä villieläinten hyökkäyksistä nyky-Suomessa.

Tästäkään uudesta määrästä ei ole tiedotettu alueen asukkaille mitään vaikka SPR lupasi alussa tiedottaa kaikista muutoksista. Paskapuhetta kuten kaikki propaganda siltä paikallispoliisinaiseltakin. SPR:n ylimielinen asenne on ällöttävää.

Onkohan ;-) Röykkä nykyään sellainen Palautuskeskus joita luvattiin uutisoinnissa jouluviikolla? Julkistakaa jo totuus sillä se vuotaa ennen pitkää lehtiin!

6

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvaahantuon

Onko Röytässä saanut olla rauhassaan niiltä,tänne tietoa jos häiriötä tulee niin perustetaan katupartio,mä heti vapaaehtoinen

• dfkjgf

Feikkipakolaiset takaisin sinne mistä tulivat.

• Polkupartiot

Järkyttävä määrä siellä! Kuinka käy ensi kesänä Röykän sairaalan viereisen pienen Koivuniemen luonnonsuojelualueen? Onko sinne enää menemistä muilla? Palaako siellä nuotiot, joiden ympärillä nämä ilman lupaa maahan tulleet kännäävät? Yleinen siisteys ja turvallisuus? Entä metsäpalovaara?

• sesfef

Paljonko siellä on nykyään väkeä?

• sprsprspr

Eikö kukaan tiedä, miten iso porukka siellä on tällä hetkellä, spr?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7342
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3585
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2289
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2275
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37