Moi,
Olen aikeissa ostaa n1 70-220t km ajetun siistin noin 2010 minin. Ok historia ja erinomainen kunto takana ja nyt. Mitä voisi odottaa seuraavaksi.?
Jos lähtisi siitä, että koko moottori uusiksi - mitä maksaisi ja jo vinkkiä missä huoltoja, korjauskai ja isompia urakoitta voi teettää? Etelä-Suomessa....
Kiitos kommenteista! t Jani
Mitä odottaa 200t ajetulta Miniltä, uusi moottori?
6
348
Vastaukset
- Ministeri_D_Cooper
Ei nykyautossa mottori mene noilla kilometreilla. Jakohihna varmaan vaihdettu? (Vaihtoväli 210000)
Mulla saman verran minissä mittarissa. Pikkuvikoja. Lampun pesät hapettuneita, konsolin näyttö osin pimeänä. Alustan puslia vaihdettu, etuiskarit. Moottoripuolella ei oikein mitään.- Ministeri_D_Cooper
Selvennös. Mun autolla siis 200000 mittarissa.
- kytkinremonttia
Onko kiinteistö välitys firman vanha ritsa?
- SopiikoSinulle
Joka tapauksessa voisit odottaa seuraavaksi kovaa sisämelua. Tutki tarkkaan voitko kestää suunnitelluillasi matkoilla Minin meluisuutta, ettet pettyisi sitten käytössä myöhemmin.
- MiniJani
Hyvä neuvo. Koeajoin jo yhden Minin. Muuten oli ok mutta tosiaankin sisämelu oli sen verran häiritsevä, että en enää halua Miniä.
Kiitos neuvoista! t Mini - onSeNeroJaÄlykäs
melopoikahan on nero, viaton aloitus ja sitten täsmäisku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254368
- 272481
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174