Onko TÄMÄ hyvä kotiteatteri paketti?

salvadorDALI007a

ETUSET:
DALI ZENSOR 7 MUSTA KAIUTIN
459,00 € / KPL

TAKA:
DALI ZENSOR 1 AX MUSTA AKTIIVIKAIUTIN
699,00 € / PARI

CENTER:
DALI ZENSOR VOKAL MUSTA
299,00 € / KPL

SUBI:
DALI E-12F AKTIIVISUBWOOFER MUSTA
699,00 € / KPL

VAHVARI:
MARANTZ SR5010 BLACK 7.2 VIRITINVAHVISTIN
899,00 € / KPL

Tätä tarjoisivat hifistudiolla?

5

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wharfedale

On se aivan varmasti paljon parempi kuin yksikään soundbar systeemi, parempi kuin mikään Bosen muka arvokas muovipönttö viritelmä, tai muutaman sadan euron arvoinen All In Samsung, Lg tms. "kotiteatteripaketti", jossa on yhdessä muovikotelossa vahvistin ja blue ray soitin.

Dali on arvostettu kaiutinvalmistaja, mutta miksi ihmeessä ottaisit takakaiuttimiksi noin erilaiset ja täysin eri sarjaa olevat kaiuttimet etukaiuttimiin nähden?

Mielestäni kaikkien kaiutinten tulisi tulisi sopia yhteen, enkä ainakaan itse missään tapauksessa laittaisi aktiivikaiuttimia taakse.

• Aloittajaaaaaaaa

Joo tuo zensor 1 on ihan normi ei aktiivikaiutin.
      Kopsausvirhe tullu :)

• 7plus7

On helkatin hyvä setti. Jos rahaa on pistää ton verran nii ei voi metsään mennä.

Totuushan taitaa olla se että jos on normi olohuone ettei oikein kotielokuvateatteri, niin on mikä vaan 500-1500 maksava vahvistin ja mitkä vaan kaiuttimet joiden hinnat on edessä ja keskellä pari sataa tai muutaman satkun kaiutinta kohti ja takana saa olla halvemmatkin, niin muuta et tarvii. Eikä tän palstan vakiovastaajat huomaa eroa onko vahvistin 500 vai 1500 euroa. Ja ei huomaa eroa onko edessä 300 vai 1300 maksavat kajarit. Kaiuttimien johto ja liitäntäasiat niissä huomaa eron kyllä ja kaiuttimen sijoitus täytyy olla tukeva ja suunniteltu.

Joku vääräleuka täälläkin tulee kommentoimaan joka aiheeseen muka asiantuntevia kommentteja mutta täyttä soopaa suoltaa. Tämä on helppo paikka kysyä nopeasti mutta jos oikeasti haluaa luotettavaa tietoa asiasta ku asiasta niin menee eri foorumeille.

• Wharfedale

Tarkoititko minua ja minun kommenttejani mainitessasi vääräleuasta?
        Olet todella väärässä jos tarkoitit. Kuulehan kloppi kun minä sopisin vaikka isäksesi. Olen syntynyt vuonna 1960 ja hyvä äänentoisto on ollut lähellä sydäntäni jo vuodesta 1979. Sinä et ollut silloin vielä edes syntynyt. Ja minä myös varmasti huomaan eron 300:n ja 1500:n euron kaiutinten välillä.

Minun mielestäni pari sataa euroa kappaleelta maksavat etukaiuttimet ovat hyvin harvoin, tai käytännössä tuskin koskaan äänenlaadultaan mitään muuta kuin korkeintaan välttäviä.
        Käytännössä hyviksi luokiteltavat kaiuttimet ovat selkeästi kalliimpia. Toki ymmärrän mielipiteesi ja sen, ettei sinulla käyttövarojen vähäisyyden vuoksi ole vielä ollut mahdollisuutta niitä kunnollisia kaiuttimia hankkia.

• Qqqq1

Jos olet asiantuntija ja varttunut niin puhu ja opasta sen mukaan, älä vihaisesti raivoten kuin teini-ikäinen vääräleuka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7296
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      49