Autoa ostamassa ja yksi vaihtoehto olisi käytetty i30 jossa takuu jo ohi.
Miten tuossa onnistuu omatoiminen öljyn, suodatinten, tulppien, polttimoiden jne vaihto? Entäpä huoltovalon sammutus?
Perushuollot olen tottunut tekemään itse.
i30 perushuollot
4
204
Vastaukset
- esimerkkierkki
samalla tavalla ne vaihtuu kuin pajallakin. Ei mitään mullistavaa, ajovalopolttimoiden kanssa pääsee muutama ärräpää, kerta kerralta sekin homma helpottuu kun muovisälää ratkeaa edestä pois aina kun umpion revit paikaltaan.
Joku aparaattihan siinä obd-pistokkeessa on käytettävä että vikavalo sammuu, tai saa tiedon siitä miksi se palaa. - OminKäsinTekevä
Kun takuu on ohi niin ihan hyvinhän ne öljyjen, suodattimien, tulppien ja sisäilmasuotimien vaihdot voi tehdä. Säästö satasia merkkihuoltoon verratuna. Uudehkossa autossa nyt ei juuri korjailtavaa muuten liene. Huoltovalohan ei sinänsä haittaa katsastusta kun ei vaikuta päästöihin ja ehkä senkin voi sammuttaa halvalla kiinalaisella OBD-palikalla plus vaikka Torquella, tosin en ole kokeillut.
Kun itse tekee vaikka TI-hallilla, voi tsekata mahdolliset ruosteet alustastakin, pesaistakin sen alustan kunnolla. - Juhis531
Helppoja ne on huoltaa vanhemmis ei oo huoltovaloakaan
- 120000km
Lampun vaihto on yksinkertainen,kolme pulttia irti niin koko umpio tulee ulospäin. Ei tule yhtään ärräpäätä. Huoltohinnat,20000 km välein,320- 390 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573775
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692656- 682550
- 582479
- 402349
- 162306