Eilen televisiosta kuultua: nykyään ei kuulemma ruokateollisuuden mukaan saisi puhua 'eineksistä' vaan se on nykyään 'valmisruokaa'! Mitä vikaa vanhassa nimekkeessä? Kuulostaako se negatiiviseltä vai mistä kyse?
eines vai valmisruoka...
4
178
Vastaukset
- voihyssykätsentään
Ihan sama miksi nimitetään - minä sanon että valmista p*skaa. Juuri jouduin "pakosta" syömään HK:n Jauhelihakastike ja muusi-aterian ja voi hyvänen aika: laatikkoon koneellisesti läjäytetty n. 2 dl muusia ja 1 dl "jauhelihakastiketta", joka näytti ja haisi lähinnä koiran jätökseltä. Jauhelihamääräksi ilmoitettiin 9% eli 9%/1 dl = 3%/3 dl, mikä vastaa koko annosta ja sen kyllä huomasi. Rasiassa siis pelkästään muusia ja kastiketta - ei lihaa juuri lainkaan. Kuinka Suomen ruokateollisuus kehtaa tarjota tällaista sontaa ihmisille? Ja miksi me ihmiset sitä ostamme. Minulla vastaus tämän kertaiseen HK-gurmeenautinnon ostamiseen: pakkotilanne ja kun sai eurolla. Siitakin hinnasta puolet liikaa, ja jos olisin organisoinut asiat paremmin, olisin kerennyt valmistaa itse ruokaa ja ottaa evääksi mukaan!
- ei-yksin-ateriaa
Kyllä se ateria muuttuu muuksi, kun laitat siihen euron ateriaan 43 sentin vihannessekoituksen pakasteena. Toisaalta jos ostat kalliin kokkikartanoaterian, niin sitä voi jo syödä ilman lisukkeitakin.
- yhähyssytellään
Ei muutu, sillä ei edelleenkään mukana "runsaasti proteiinia" toisin kuin mitä pahvikuoren päällä luvataan...
- 7u6eu
Jaa itse kutsun spurgumätöiksi eines mössöjä tai uusavuttomien ruoaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010