Kertokaapa miten pitää toimia, kun haluan, että liittyessäni jonkun bloginpitäjän lukijaksi minun oikea nimeni, jolla olen gmailiin kirjautunut ei näy, vaan näkyisi se nimi, jolla omaa blogiani pidän eli jos vaikka allina pidän blogia niin se näkyisi siellä lukijalistassa.
Kun tein tämän lukulistan bloggerissa hallintapaneelissa, siellä oli vaihtoehtona lue julkisesti nimellä alli, jonka valitsin. Mutta sitten kun katson sitä listaa siellä lukemassani blogissa siellä näkyy oikea nimeni.
Miten pitää tehdä että se alli näkyisi.
Blogger ja lukeminen
julkinen_nimimerkki
1
147
Vastaukset
- kuin_tämä_tehdään
Lisään vielä sen, että blogger-profiili, jossa siis näyttönimenä on Alli, se on merkattu jaa. Mutta siltikin minun oikea nimeni tulee lukijalistaan lukemassani blogissa.
Pitäisikö tässä tehdä sitten uusi tili gmailiin, ja siinä käyttää nimeä Alli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225474- 324810
- 282721
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121591
- 231462
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251429