Yritän mutsin Motorola V300 puhelimeen saada noita MMS asetuksia tuolta Hellomoto.com sivulta, mutta kun tiedosto saapuu, puhelin herjaa että tiedosto on liian iso! Mitä tää meinaa?
MMS asetus-ongelma, tiedosto liian iso???
6
1753
Vastaukset
- janne
asetukset haetaan operaattorilta. soita palvelunumeroon (ilmainen) ne lähettää sulle oikeat asetukset tekstiviestinä. sitten vaan talletat, sammutat kännystä virran, kytket uudestaan päälle ja pitäis toimia.
- fintelligent
Ei onnistu. Elisa ei voi lähettää Motorolan puhelimiin asetus tekstaria, tämän sain tietää kun yritin aikaisemapaan Motskun V600:seen saada MMS-asetuksia.
- mitäpä
fintelligent kirjoitti:
Ei onnistu. Elisa ei voi lähettää Motorolan puhelimiin asetus tekstaria, tämän sain tietää kun yritin aikaisemapaan Motskun V600:seen saada MMS-asetuksia.
känny tai operaattori vaihtoon.
- Heleppo nakki
mitäpä kirjoitti:
känny tai operaattori vaihtoon.
Muuta asetuksista, että tiedoston koko ei ole rajattu, sitten toimii, siis saa asetukset, mulla ei kyllä toiminut noilla asetuksilla, mutta johtuu varmaan liittymästä tai jotain.
- uusi
Heleppo nakki kirjoitti:
Muuta asetuksista, että tiedoston koko ei ole rajattu, sitten toimii, siis saa asetukset, mulla ei kyllä toiminut noilla asetuksilla, mutta johtuu varmaan liittymästä tai jotain.
saunalahdelta on tullut uusi sim kortti mikä ei ole
päivitetty tonne hellomoton sivuille - tytteli
Heleppo nakki kirjoitti:
se sitten onnistuu vaihtaa asetuksista.. puhelin aika uusi mulle ja ohjekirja täyttä hepreaa!!! luultavasti kännyköiden tarjonnassa surkein ohjekirja kautta kaikkien kännymerkkien!!!
Ja miten kun mulla saunalahti ni onnistu noi mms-asetukset?? AUTTAKAAA!! AAAA-PUUUU-WA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402919
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010