Niiku totanoi oon meinannu alkaa suorittaa vaativia aivoleikkauksia. Oon tässä miettiny että pitäskö olla joku koulutus vai voiko alkaa vaan tostanoi?
Tarviiko aivokirurgiaan jonkin tutkinnon?
10
154
Vastaukset
- Valetohtori
Soita sille Laihon Esalle ja kysy.
- kirurginna
- kirurgian kursseja voi löytyä satelliittikanavilta ,laitteet ja instrumentit pitää olla ihan viimistä huutoa - myös kiinnostunut kirurgiasta ja erityisesti ,miten se kallo avataan ammattitaitosesti
- porattu_kallo
Ei tarvi, kallon poraukseen kelpaa Black Decker porakone, no niin kelpaahan siihen vaikka käsivintiläkin sopivalla terällä.
Kallon poraus on kiva harrastus, mutta aloittakaa harrastus omalla kallollanne.- tunne_faktat
Aivokirurgiaa on harrastettu jo tuhansia vuosia (jopa kivikaudella) eri puolilla maailmaa vieläpä aika hyvällä menestyksellä.
http://www.brain-surgery.com/history-of-brain-surgery-1/
- gtgtfftgftg
Sorkkaraudalla aukeaa parhaiten. Ensin on pestävä kädet hyvin saippualla.
- palkka_hyvä
Vakaat kädet riittää ei saa täristä.
- Josef_Mangeles
Ei tarvitse tutkintoa. Itse olen tehnyt lukuisia lobotomia operaatioita sanallisesti persutrolleille. Jauhot suussa ähkivät ja marisevat maahanmuuttovastaisia mantrojaan.
Niistä ei ole tämän maailman eläjiksi enää.- eugeniikka
Persu on suvakki vajakki vasemmistolainen.
- Ählämsähläm
Josef mangeles, omaatko henkilökohtaista mieltymystä matuihin kenties, kun haittamaahanmuuttokriittisyydessä tuntuu olevan vikaa:D
- Jack_the_Ripper
Tuollainen puolisen vuotta teurastamohommia takaa pätevyyden, samoin kuin muihinkin kirurgisiin hommiin. Hygieniapassi tarvitaan ja sen saa kossupullolla teurastamon työnjohtajalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402919
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010