Kissani nenää kerääntyy mustaa räkää/pölyä, sekä nenä on välillä kuiva ja tämä räkä kovettuu nenään. Olen myös nyt huomannut että kissan hengitys rohisee tietyissä asennoissa. Onko mulla kokemusta tästä? Mikä oli vialla? Eläinlääkäriin soitan maanantaina jos oireet ei miksikään muutu.
Kissan nenä
5
527
Vastaukset
- kisu12345678
Kissa on rokotettu ja noin puol vuotias. Eikä muita oireita ole.
- outoaonkyllä
Soita vaikka jo huomenna, ja kysy neuvoja.Ajan voit ottaa sitten kun sen sopivasti saa.
- Marson08
Onko kissasi rotukissa? Koska se voi johtua esim. Kissan rodussa olevasta perintö sairaudesta. Minun kissallani on juuri sellainen nenä sairaus, ja sitä pitää hoitaa.
- 1.K
kissallani oli sama juttu: pyyhin päivittäin se kuonosta kostutetulla vanutupolla ne mustat kokkareet pois kunnes tajusin vaihtaa hiekkalaatikon hiekan toiseksi. savipohjaisesta valkoiseen rakeeseen. kuono-ongelma poistui
- Bengalcats
Minulla on 2 Bengali kissaa tyttö ja poika. Tytöllä on tuo sama ongelma.
Ei auttanut hiekan vaihtaminen. Olen aiemmin käyttänyt ÖkoPlussaa ja nyt Cattia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086937- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493885- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1903479
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482532
- 131924